شناسهٔ خبر: 136647 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

غیبت برخی از آزادکاران اصلی در باکو

کشتی آزاد 43 عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد معتقد است تیم ایران در حالی در بازی‌های همبستگی به میدان رفت که نیمی از نفرات اصلی را همراه نداشت.

به گزارش «نماینده» محمد حسین محبی با بیان اینکه نتایج کسب شده در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قابل قبول بود، گفت: خوشبختانه تیم ملی کشتی آزاد این بار هم در میدانی بین المللی سربلند ظاهر شد و توانست پرچم کشورمان را همچنان بالا نگه دارد.

وی تصریح کرد: البته ما اگر تمامی نفرات اصلی خودمان را به باکو اعزام کرده بودیم به پیروزی‌های بیشتر و قاطع تری می رسیدیم اما همین نفرات هم توانستند نمایش خوبی داشته باشند و قهرمانان نامداری از ترکیه، آذربایجان و قزاقستان را شکست دهند.

پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: با توجه به عملکرد راضی کننده تیم ملی کشتی آزاد در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، باز هم برخی از کشتی گیران با کم و کاستی های محسوسی به میدان رفتند که این مسایل باید در نشست شورای فنی بررسی شود تا کادر فنی بتواند این نقایص را برطرف سازد.

محبی از حسن یزدانی به عنوان یک آزادکار نترس و جنگنده یاد کرد و گفت: درست است که یزدانی به تازگی به وزن ۸۶ کیلوگرم آمده، اما در برابر رقبای نامدار و باتجربه خود در این وزن به هیچ‌وجه استرس و هیجان نداشت و طوری با آنها کشتی گرفت که انگار مدتهاست در وزن جدید حضور داشته است. ترس برای یزدانی بی معنی است و او می تواند با تکیه بر همین عامل مهم، مدتها در وزن جدید هم بدرخشد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پایان گفت: مهمترین برنامه پیش روی تیم ملی، حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه است که مدعیان باید برای کسب دوبنده تیم ملی، اواسط تیرماه در رقابتهای انتخابی به میدان بروند. مطمئن باشد بهترین وآماده ترین نفرات را با توجه به اجرای دقیق فرایند انتخابی تیم ملی مشخص می کنیم تا تیمی مدعی و ششدانگ راهی رقابتهای جهانی شود.

نظر شما