شناسهٔ خبر: 136598 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حبس سرمایه سهامداران در بانک دی ۱۰ ماهه شد

بانک دی43 بانک دی از جمله نمادهای گروه بانکی است که آخرین باری که سهامدارانش موفق به دادوستد سهام این بانک شدند ۳۰ تیر سال ۹۵ بوده است و از آن زمان تاکنون نقدینگی‌شان در این بانک حبس شده و فریادرسی نیز ندارند.

به گزارش «نماینده» تیرماه سال گذشته بود که گروه بانکی به‌صورت سنتی برای برگزاری مجامع عمومی به‌صورت موقت تالار شیشه‌ای را ترک کردند تا پس از برگزاری مجامع، دوباره طبق روال سنتی هرساله به تالار بازگردند.

با وجود این اما خیلی‌ها از جمله سهامداران گروه بانکی که تا به امروز دادشان به جایی نرسیده است فکرش را هم نمی‌کردند که این غیبت طولانی شود و سونامی بانکها نقدینگی‌شان را با خود ببرد.

بر این اساس بانک دی هم از جمله نمادهای گروه بانکی است که آخرین باری که سهامدارانش موفق به دادوستد سهام این بانک شدند ۳۰ تیر سال ۹۵ بوده است و از آن زمان تاکنون نقدینگی‌شان در این بانک حبس شده و فریادرسی نیز ندارند.

از این رو انتظار می‌رود متولیان بازار سرمایه آستین خود را بالا بزنند و کاری کنند تا سهامداران گروه بانکی از جمله بانکهای صادرات و دی بیش از این تاوان برخی اقدامات غیرکارشناسی برخی مسئولین را ندهند.

برچسب‌ها:

نظر شما