شناسهٔ خبر: 136555 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رای دادن نشانه سلامت اجتماعی است

برگه انتخابات شرط اول توسعه یافتگی، سلامت اجتماعی همه مردم است،هر چه بیشتر در پای صندوق‌های رای حاضر شویم یعنی جامعه تواناتری داریم و آینده ای روشن تر؛ اگر در خانه،محله و محل کار شما هنوز فردی تصمیم به رای دادن نگرفته یعنی نیازمند کمک برای تامین سلامت اجتماعی است.

به گزارش «نماینده»، پرفسور محمد اسماعیل اکبری - دارای مدرک فوق تخصص جراحی غدد و سرطان از دانشگاه جانز هاپکینز و معاون پیشین سلامت وزارت بهداشت در یادداشتی نوشت: این روزها نصیحت‌های زیادی می‌شنویم مبنی بر اینکه همه باید رای بدهیم؛ به‌زعم اینجانب نیز حرف کاملاً درستی است و از ابعاد مختلف مقبول عقول سلیم است.

اما بنده به دلیل دیگری سفارش به رای دادن می‌کنم! رای دادن نشانه "سلامت اجتماعی" است و سلامت اجتماعی هم محصول توانمندی است.

برای رای دادن باید "توانمند" بود. اینک وظیفه همه توانمندان است که دست دیگران را بگیرند و آنها را توانمند کنند.

اگر در خانه، محله، محل کار و ... شما هنوز فردی حضور دارد که تصمیم به رای دادن نگرفته است یعنی نیازمند کمک برای تامین سلامت اجتماعی است؛ به او کمک کنید تا این جایگاه رفیع را به دست آورد.

هر چه بیشتر در پای صندوق‌های رای حاضر شویم یعنی جامعه تواناتری داریم و آینده ای روشن تر و بعداً خیالی آسوده‌تر.

شرط اول توسعه یافتگی، سلامت اجتماعی همه مردم است. ان شاءالله همه با تعمق رای می‌دهیم که هم رضای حضرت دوست و هم رضای دل را بدست آوریم.

نظر شما