شناسهٔ خبر: 136548 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افتتاح واحدهای باقیمانده مسکن مهر در دولت دوازدهم

مسکن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۲۴ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر "با تلاش مضاعف دستگاه‌های ذی‌ربط" تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش «نماینده»، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر، ساخت یک میلیون و ۹۴۲ هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و ۸۳۳ هزار واحد افتتاح شده است.

وی با بیان این‌که ۱۲۴ هزار واحد باقی مانده که  امسال با تلاش مضاعف دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط افتتاح و تحویل می شود، افزود: نیمه اول خرداد ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر ۵۵ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان وام بانک مسکن درنظر گرفته که حدود ۴۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده که با احتساب وام سایر بانک‌ها ۵۰هزار میلیارد تومان می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:‌ امسال برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر ۸۰۰میلیارد تومان اعتبار را دولت تصویب کرده و اسناد خزانه در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است. در پردیس نیز تمام زیرساخت‌ها توسط شرکت عمران شهر جدید فراهم می‌شود به علاوه ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از اسناد خزانه دراختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان آن دراختیار شرکت عمران شهر جدید پردیس و مابقی در اختیار سایر شهرهای جدید برای تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر و تامین زیرساخت‌های موردنیاز قرار داده‌ایم.

نظر شما