شناسهٔ خبر: 136528 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام حمایت کرد

محمدرضا پورابراهیمی// محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

به گزارش «نماینده» به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بصیر ،انقلابی و آگاه ایران اسلامی

همانگونه که مستحضرید در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم. حماسه‌ای که بیش از گذشته نگاه دشمنان و دوست‌داران انقلاب اسلامی ایران را معطوف به خود کرده است و با مشارکت حداکثری مردم مجددا انقلاب را در برابر فتنه‌های داخلی وخصومت‌های خارجی بیمه خواهد کرد، حماسه حضوری که در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر موجب دلگرمی دوست‌داران انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

در فضای انتخاباتی این دوره بی‌شک شناخت دقیق از فعالیت‌های مثبت انجام شده و آسیب‌شناسی نقاط ضعف امروز کشور که مشکلاتی را برای مردم ما پدید آورده است به یقین می‌تواند افق روشن‌تری از الزامات اجرایی دولت آینده را پش روی ما قرار داده و شاخصی باشد برای انتخاب فردی که در بردارنده نقاط مثبت گذشته بدون ادامه نقاط ضعف‌ها باشد .

مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی

اینجانب همانگونه که بارها بیان نمودم مطالبه اصلی مردم را حل مشکلات اقتصادی ودر راس آن معضل بیکاری جوانان می‌دانم و معتقدم  به رغم تلاش و خدمت مسئولان محترم، سیاست‌ها، رویه‌ها و اقدامات انجام شده در طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان را برای قوه مجریه کشور نیز به همراه داشته است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده و اصلاح اساسی امور و تغییر روندها در حوزه مباحث اقتصادی را به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم می‌دانم.

حال با ضرورت‌های مهم کشور در این مقطع تاریخی ضمن توجه به اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و اجماع نظر نیروهای انقلابی و دلسوزان جمهوری اسلامی ایران  با  شناخت و بررسی سوابق و روس برنامه‌های اعلام شده توسط جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، ایشان را که یار آشنای امام و رهبری هستند نامزد اصلح برای اداره کشور دانسته و  ضمن اعلام حمایت خود از این شخصیت انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری از همه مردم دعوت می‌نمایم با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور غرور آفرین و حماسی خود در 29 اردیبهشت ماه موجب تثبیت و استمرار اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شوند .

محمد رضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور در  مجلس شورای اسلامی

نظر شما