شناسهٔ خبر: 136519 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بیانیه نمایندگان ادوار لرستان در حمایت از حجت الاسلام رئیسی

رئیسی/2 سزاوار نیست که کرامت و عزت صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم ، به خصوص طبقات ضعیف و کوخ نشینان مورد عنایت امام و رهبری، فراموش شده و در پیچ و خم سختی های زندگی رها شوند.

بسمه تعالی

 بیانیه جمعی از نمایندگان ادوار لرستان در حمایت از دکتر سید ابراهیم رئیسی

با درود به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسالمی ایران امام خمینی(ره) و عرض سلام و ادب به محضر خلف صالح اش رهبر معظم انقلاب (مد ظله)، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم. یقیناً ملت بزرگ ایران روز جمعه ۹۲ اردیبهشت با حضور حماسی خویش باز هم جهانیان را حیرت زده خواهد نمود و با سیلی بر صورت زشت دشمنان کینه خواه، بر حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و راه روشن امام و رهبری پای خواهند فشرد.

سزاوار نیست که کرامت و عزت صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم ، به خصوص طبقات ضعیف و کوخ نشینان مورد عنایت امام و رهبری، فراموش شده و در پیچ و خم سختی های زندگی رها شوند.

جهت تحقق آرمانهای انقلاب و جایگزین کردن کار و عمل به جای حرف و وعده، فراهم نمودن امکان زندگی شرافتمندانه با رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، حفظ حقوق و آزادی های مشروع و قانونی مردم، فراهم نمودن فرصت های برابر برای همگان به خصوص جوانان رشید و برومند وطن و رشد و تعالی معنوی و کرامت انسانی، از ملت بزرگ ایران بخصوص مردم شریف و با کرامت لرستان دعوت می کنیم که ضمن شرکت با شکوه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، رأی خود را بنام سید پاک دست، امانت دار، اهل عمل، کارآمد، عجین شده با درد دردمندان و رنج مستمندان و مدافع تولید و اشتتغال برای مردم و جوانان این مرز و بوم ، جناب حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به صندوق های رأی واریز نمایید.

نمایندگان ادوار مختلف لرستان در مجلس شورای اسلامی

 ۱-حجت الاسلام محمد محمدی ۲-حجت الاسلام علی قبادی ۳ -ابراهیم آقامحمدی ۴ -علی کائیدی ۵-بهرام بیرانوند ۶-عبدالرحیم بهاروند ۷-هادی مقدسی ۸-حجت اله سوری ۹- قدرت اله ایمانی ۱۱ -حجت اله رحمانی ۱۱ -علی امامی راد ۱۲-علی بوالفتح ۱۳-عزت اله دهقان  -۱۴ محمد حسن قلی

نظر شما