شناسهٔ خبر: 136512 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

با همت مردم انتخابات را از روحانی می گیریم

الیاس نادران/2 نماینده سابق مجلس درباره نتیجه انتخابات گفت: اگر مردم همت کنند، می توانیم انتخابات را از آقای روحانی بگیریم.

به گزارش «نماینده» الیاس نادران نماینده سابق مجلس، با اشاره به لزوم ارتباط چهره به چهره دولت با مردم اظهار کرد: ارتباط چهره به چهره با مردم در هر سطحی، باعث آشنایی مسئولین هر حوزه با مسائل مردم می شود. این موضوع همچنین باعث می شود تا دولت، خارج از گزارش های کاغذی و رسمی با مردم در ارتباط باشد.

وی افزود: وقتی مردم مسئولین را میان خود می بینند، به انتقال مسائل و مشکلات شان امیدوار شده و به این صورت چهره مردمی نظام بهتر نشان داده می شود؛ این موضوع همچنین باعث می شود تا میان آن ها و مسئولین دیالوگی ایجاد شود.

نادران با بیان اینکه باید حرف های مردم شنیده شود تصریح کرد: شاید تعداد آن ها زیاد نباشد اما می شود با ترتیب یک برنامه ریزی مرتب در نقاط مختلف کشور اعم از شهرها و روستاها، از نزدیک نمونه عینی مشکلات مردم را لمس کرد.

وی اضافه کرد: ارتباط با مردم می تواند به جهت رفع گرفتاری های اضطراری مردم و ایجاد امیدواری در آن ها مبنی بر اینکه گوش شنوایی در نظام برای شنیدن گرفتاری هایشان وجود دارد، موثر باشد.

نماینده سابق مجلس همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منظومه فکری دولت کنونی چقدر با مشکلات مردم آشنایی دارد گفت: این دولت که تمام شد اما دولت های بعدی باید از این ظرفیت استفاده و سعی کنند تا از نزدیک، مشکلات مردم را ببیند.

نادران در همین باره تاکید کرد: مقام معظم رهبری بدون اطلاع قبلی به نقاط مختلف شهر سر می زنند و احوال مردم را جویا می‌شوند، به همین دلیل نگاه ایشان نسبت به دیگر مسئولین به مسائل اجتماعی، واقع بینانه تر و عینی تر است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نتیجه انتخابات چگونه رقم خواهد خورد گفت: ان‌شاالله بتوانیم در دور نخست، انتخابات را از آقای روحانی بگیریم و کار تمام شود و مردم دیگر به زحمت نیفتند. اگر مردم همت کنند، این اتفاق امکان پذیر است.

نظر شما