شناسهٔ خبر: 136489 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

در اجتماع مردم استان گیلان مطرح شد

قالیباف: این دولت برای "جذب آرا" با سخنان بیهوده ‌مردم را می‌ترساند/ دولت پاسخ روشنی در قبال ناکارآمدی‌های خود ندارد

قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این دولت برای جذب آرا با سخنان بیهوده ‌مردم را می‌ترساند، گفت: دولت مستقر با آرای بسیار ضعیف روی کار آمد.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف دقایقی پیش در جمع مردم رشت در ورزشگاه عضدی، با اشاره به اینکه حضور در بین مردم غیور و ولایت‌مدار گیلان افتخار است، اظهار داشت: مردم گیلان در لحظات سرنوشت‌ساز کشور چون زمان مشروطه با حماسه‌های بزرگ تا نهضت جنگل رشادت آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت ملی تلاش کردند، افزود: وجود شهدای گرانقدر مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس این استان بیانگر این امر است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید براینکه ایران همواره در دارابودن منابع منحصربه‌فرد است، خاطرنشان کرد: ایران افتخار داشتن نیروی جوان، متعهد و متخصص را داراست.

قالیباف با بیان اینکه ایران در اکثر حوزه‌های علمی پیشرفت چشمگیری داشته و جزء برترین‌های دنیا محسوب می‌شود، تاکید کرد: با وجود تمامی منابع با ارزش و نیروهای انسانی متخصص، مردم ایران در زمینه‌های صنعت گردشگری و کشاورزی عقب مانده و فقیر هستند.

وی با اشاره به معضل بیکاری در کشور و با بیان اینکه رکود در تمامی بخش‌های مختلف عرصه‌های اقتصادی و کشاورزی، جوانان میهن اسلامی را دچار مشکل کرده است، افزود: ضعف مدیریت و ناکارآمدی در اداره کشور از اصلی‌ترین عوامل مشکلات کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این دولت برای جذب آرا با سخنان بیهوده ‌مردم را می‌ترساند، خاطرنشان کرد: دولت مستقر با آرای بسیار ضعیف روی کار آمده است.

قالیباف برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر نیروهای انسانی با عملکردی قدرتمند عنوان کرد و اظهار داشت: اگر دولت مستقر بر این اصول حرکت می‌کرد بر مشکلات فائق می‌آمد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی دولت آینده خود در جهت اشتغالزایی جوانان ابراز داشت: کشور با وجود منابع طبیعی و با تکیه بر نیروی انسانی، ظرفیت ایجاد ۵ میلیون شغل را داراست.

وی با بیان اینکه همانطور که به‌صورت پایلوت در شهر تهران "تابلو روزشمار آغاز و پایان پروژه‌ها" نصب شد، برای ایجاد ۵ میلیون شغل تابلویی روزشمار نصب می‌کنیم، افزود: اصلاح نظام بانکی یک ضرورت است و در نظام سرمایه‌گذاری صادرات و واردات حاکم بر کشور باید اصلاحات مطلوب ایجاد شود.

قالیباف با اشاره به قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه سرمایه و زحمت تجار و تولیدکنندگان با این اقدام شوم از بین رفته است، خاطرنشان کرد: در دولت آینده با حذف ۴ درصدی‌ها و تکیه بر توانمندی‌های داخلی سبب پیشرفت اقتصادی کشور و برون‌رفت از مشکلات می‌شویم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی‌های استان گیلان در حوزه‌های صنعت گردشگری و کشاورزی بیان داشت: استان گیلان با تکیه بر جوانان متخصص و منابع موجود در استان به رشد قابل توجهی دست می‌یابد.

قالیباف با بیان اینکه حذف ۴ درصدی‌ها بستگی به حضور و همبستگی مردم در ۲۹ اردیبهشت دارد، تاکید کرد: برنامه اجرایی دولت آینده تعهد به رفع مشکلات و معضلات موجود در کشور است.

وی چالش مهم جامعه امروز را ناکارآمدی و ضعف مدیریت در کشور عنوان کرد و افزود: ضعف مدیریت و ناتوانی در اجرای سیاست‌های دولت در جامعه، کشور را به این روز انداخته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حل بحران اقتصادی کشور را از وظایف اصلی دولت دانست و ابراز داشت: سیاست‌های اعمال شده توسط دولت یازدهم در حل مشکلات موجود در جامعه ناکارآمد بوده است.

قالیباف با بیان اینکه دولت پاسخ روشنی در قبال ناکارآمدی‌های خود ندارد تصریح کرد: دولت یازدهم در ۴ سال گذشته با وعده‌های دروغین، نتایج مناسبی را در حل معضلات و مشکلات جامعه در کارنامه خود ثبت نکرده است.

نظر شما