شناسهٔ خبر: 136485 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

زندگی مردم سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم "رنج‌آور" بود/‌ "رئیسی" ‌بیش از دیگران به داد محرومان می‌رسد

مولوی نذیر احمد نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بخش زیادی از مردم تنها با یارانه ۴۵هزار تومانی زندگی خود را سپری می‌کنند که این واقعاً رنج‌آور است.

به گزارش «نماینده» مولوی نذیراحمد سلامی اظهار داشت: همه نامزدهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته و حتی نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز نشد برای ما قابل احترام هستند و ما با هیچ یک از نامزدها اختلافی نداریم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "آقایان روحانی و رئیسی از همکاران من در مجلس خبرگان رهبری بوده و با هر دوی آنها آشنا هستم"، افزود: من در انتخابات ریاست جمهوری قبلی به آقای روحانی رأی دادم اما در این انتخابات گزینه مناسب مورد نظرم برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی فردی بااخلاق، مردم‌دار و دارای پیشینه مدیریتی مطلوب است و ما عقیده داریم ایشان می‌تواند با تلاش بیشتری جهت حل مشکلات اساسی کشور از جمله بیکاری و دیگر مشکلات اقتصادی که کشور را فرا گرفته گام بردارد.

مولوی سلامی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی به‌دلیل آنکه از کودکی در یتیمی بزرگ شده و زندگی را با محرومیت سپری کرده، با درد محرومان آشنا است و در حقیقت درد محرومیت را لمس کرده و تصور ما بر این است که ایشان به‌دلیل این شرایط بیش از دیگران به داد محرومان می‌رسد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینها از جمله دلایلی است که موجب شده در این انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی را به‌عنوان نامزد اصلح انتخاب کنم اما انتخاب ما به‌معنای رد دیگر نامزدها نیست و همه آنها برای ما محترم هستند.

وی با بیان اینکه کارنامه دولت مستقر در امر درمان و سلامت در سیستان و بلوچستان قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به‌جز در حوزه درمان و سلامت در هیچ حوزه دیگری در سیستان و بلوچستان عملکرد مطلوبی نداشته و به‌ویژه در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال عملکرد ضعیفی داشته است.

مولوی سلامی تأکید کرد: امروز همه مردم گرانی در بخش‌های مختلف زندگی روزمره را لمس می‌کنند و در شرایط معیشتی خوبی به سر نمی‌برند و به‌ویژه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بخش زیادی از مردم تنها با یارانه ۴۵هزار تومانی زندگی خود را سپری می‌کنند که این واقعاٌ رنج‌آور است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شرایط اقتصادی مردم در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان واقعاً قابل بیان نیست و باید هرچه سریعتر برای حل مشکلات این مردم محروم چاره اساسی اندیشیده شود.

نظر شما