شناسهٔ خبر: 136472 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجموع آرای اصولگرایان از اصلاح‌طلبان بالاتر است

زهره الهیان43 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: با توجه به نظرسنجی‌ها بهتر است کاندیداهای اصولگرا تا پایان در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی بمانند.

به گزارش «نماینده» زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به نظرسنجی‌های انتخاباتی پس از برگزاری سومین مناظره انتخاباتی، گفت: مجموع آرای جناح رقیب به صورت میانگین از مجموع آرای جناح اصولگرا پایین‌تر است و این امر ناشی از همسویی و همدلی نیروهای انقلابی در این رقابت انتخاباتی است.

وی افزود: در این شرایط و با توجه به نظرسنجی‌ها بهتر است که کاندیداهای اصولگرا تا پایان در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی بمانند و در شرایط حاضر سبد رای خود را به نفع نیروهای انقلابی تقویت کنند که قاعدتاً این اتفاق خواهد افتاد و افزایش آرای کاندیداهای جریان انقلاب تا پایان این هفته ادامه می‌یابد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به برنامه‌های کاندیداهای جناح نیروهای انقلاب، تصریح کرد: فسادستیزی، ایجاد عدالت میان طبقات مختلف و آحاد مردم و ایجاد نهضت خدمت‌رسانی از جمله محورهای کاندیداهای انقلابی است و این برنامه‌ها بر برنامه‌های جناح مستقر دولت برتری دارد، همان‌طور که مردم در چهار سال گذشته شاهد ناکارآمدی‌های دولت بوده‌اند.

نظر شما