شناسهٔ خبر: 136417 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

دولت مخالف افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی بود مجلس تصویب کرد

ذوالنور.jpg نماینده مردم قم گفت: روحانی و جهانگیری نه تنها به سؤالات در مناظره دیروز پاسخ نمی‌دادند، بلکه با فرافکنی به چهره دیگران خراش می‌انداختند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس، با اشاره به موضوعات مطروحه از سوی روحانی و جهانگیری در مناظره اقتصادی امشب (جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه)، اظهار داشت: صحبت‌های آقایان جهانگیری و روحانی صرفاً یک ادعا و متأسفانه گفته‌هایشان مبهم و نوعی اتهام زنی و افترا بود.


وی افزود: این افراد نه تنها به سؤالات پرسیده شده، پاسخ نمی‌دادند بلکه با فرافکنی به چهره دیگران خراش می‌انداختند.


ذوالنور با بیان اینکه دولتی‌ها هیچ گزارش قابل‌توجه از عملکردشان و برنامه روشنی برای آینده ارائه ندادند، تصریح کرد: آمارهایی که آقایان ارائه دادند، دروغ بود. به طور مثال صحبت‌های آقای روحانی درباره افزایش ۳ برابری حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی دروغ محض است چراکه دولت در برنامه ششم توسعه‌ای که ارائه داده بود هیچ‌چیزی پیش‌بینی نکرده بود حتی نماینده دولت در کمیسیون تلفیق با افزایش این حقوق کاملاً مخالف بود. همچنین نماینده دولت در صحن مجلس به شدت با افزایش حقوق مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد مخالفت می‌کرد که البته فیلم آن موجود است.


نماینده مردم قم تأکید کرد:  جالب‌تر اینکه دولت تنها همین بخش از برنامه یعنی افزایش حقوق مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد را اجرا می‌کند. بنده نماینده مجلس بوده و  کاملاً در جریان این مباحث هستم از این رو باید بگویم که افزایش حقوق مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد توسط دولت دروغ است این کار تنها توسط مجلس و با مخالفت دولت تصویب شد.


وی ادامه داد: در حال حاضر نیز آقای روحانی برنامه ششم توسعه را ابلاغ نکرده و حتی به ابلاغیه رئیس مجلس عمل نمی‌کند و این یعنی کشور اکنون بدون برنامه اداره می‌شود. حال سؤال اینجاست رئیس‌جمهوری که در حال حاضر کشور را بدون برنامه اداره می‌کند، در آینده چه خواهد کرد!؟

ذوالنور در پایان خاصرنشان کرد: مردم ما فهیم، دارای بصیرت و شعور هستند. مناظره را دیدند و قطعا درباره آن قضاوت خواهند کرد و ان شالله نتیجه قضاوتشان  در ۲۹ اردیبهشت ماه که یک نه بزرگ به این دولت است  عینیت پیدا خواهد کرد.

نظر شما