شناسهٔ خبر: 136416 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اتهامات دولتی‌ها علیه رئیسی و قالیباف زیادی نامربوط بود/ مردم در مناظره سوم کارنامه خالی روحانی را بیشتر از گذشته دیدند

ترقی 43 عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علت فرافکنی دولت در مناظره اخیر دست‌خالی بودن آنها در حوزه اقتصادی است.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا ترقی عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص ارزیابی مناظره اخیر و عملکرد تیم منتسب به دولت گفت: استراتژی نامزدهای دولتی در این مناظره عمدتاً تهاجمی بود و این اقدام برای فرار از پاسخگویی در خصوص عملکرد دولت صورت گرفت و همان‌طور که نامزدها اشاره کردند دولت برای اینکه از زیر بار ارائه گزارش فرار کند استراتژی فرار به جلو را انتخاب کرد و بیشتر به بیان برنامه‌های خود در آینده پرداخت.


وی ادامه داد: تیم دولت بیشتر به بیان موضوعاتی در عملکرد دولت اشاره کرد که جنبه شعاری و تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.


ترقی تصریح کرد: در این مناظره شاهد آن بودیم سه نامزد به یکدیگر کمک می‌کردند و همگی در جهت هم‌پوشانی عملکرد روحانی اقدام می‌کردند و با این حساب فرصت دفاع از روحانی را سه برابر کردند.


عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: درواقع آنها تلاش کردند تا با این وسیله بتوانند با طرح موضوعات فرعی و غیرمرتبط با موضوع سؤال حمله علیه قالیباف و رئیسی را سامان دهند.


وی علت فرافکنی کاندیدای دولتی را در رابطه با عملکرد خود در حوزه اقتصادی دست‌خالی بودن آنها دانست و افزود: دولت متأسفانه اقداماتی که برای مردم ملموس باشد را انجام نداده است و تنها اقداماتی در ماه‌های آخر انجام داده است.


ترقی در پایان تأکید کرد: دولت به دلیل آنکه دست‌خالی بود در ارائه گزارش از روش‌های روبه‌جلو استفاده کرد تا به اهداف خود دست یابد.

نظر شما