شناسهٔ خبر: 136411 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

رنجبرزاده:

آقای رئیسی را می‌توان سرآمد اخلاق در رفتارهای انتخاباتی دانست/ دست رئیسی پر بود اما اخلاق‌مدارانه رفتار کرد

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم اقبال بالایی نسبت به آقای رئیسی دارند، در شهرستان‌ها استقبال پرشوری از آقای رئیسی می‌شود و به جرات می‌توانم بگویم بیش از ۵۰ درصد آراء روستاییان متعلق به آقای رئیسی است.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس و مسئول ستاد ‌مردمی سید ابراهیم رئیسی استان تهران در خصوص اقبال مردم نسبت به حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: مردم اقبال بالایی نسبت به آقای رئیسی دارند، در شهرستان‌ها استقبال پرشوری از آقای رئیسی می‌شود و به جرات می‌توانم بگویم بیش از ۵۰ درصد آراء روستاییان متعلق به آقای رئیسی است.

وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام رئیسی وضعیت مطلوبی در بین مردم دارد، افزود: آقای رئیسی را می‌توان سرآمد اخلاق در رفتارهای انتخاباتی دانست، ایشان علیرغم همه هجمه‌های طرف مقابل، با وجود این که دست پری هم داشتند، اخلاق‌مدارانه رفتار کردند و بسیاری از مسائل مربوط به آقایان را مطرح نکردند.

مسئول ستاد ‌مردمی سید ابراهیم رئیسی استان تهران گفت: آقای رئیسی از توانمندی در تشکیل دولت کارآمد و مطئمن برای خدمت به مردم برخوردار است و بین کاندیداها بیش از بقیه دغدغه مشکلات مردم را دارد و در راستای رفع موانغ و گرفتاری‌ها نسبت به سایر کاندیداها برجستگی بیشتری دارد.

رنجبرزاده در پایان اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی با درخواست‌های مردمی و هیئت‌های مختلف نخبگان و صاحب‌نظران عرصه سیاست و با توجه به مسائل داخلی و نگرانی‌هایی که در حوزه ایجاد اشتغال وجود دارد در صحنه انتخابات حاضر شدند و ایشان شایسته‌ترین فرد برای قرار گرفتن در بالاترین رکن اجرای کشور هستند.

نظر شما