شناسهٔ خبر: 136256 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیسی اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد

رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مطلقاً اموالی مانند باغ، ویلا، سهام کارخانه‌ها ندارم و احساس خسارت هم نمی‌کنم و احساس می‌کنم که خداوند متعال به ما آنچه مرحمت کرده، بیش از آن چیزی که خودمان توقع داشتیم.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری میزان اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد.

رئیسی در پاسخ به سؤالی که برخی افراد رئیس‌جمهور است که خانه‌اش ۱۰-۱۲ تا ۲۰ میلیارد می‌ارزد؟ نظر شما چیست: آن‌ها می‌توانند، من جز خانه شخصی که یک آپارتمان ۱۴۰ متری است و یک حساب بانکی، چیز دیگری ندارم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من خیلی سال‌ها مستأجر برخی نهادها بودم، به من هم گفتند همین خانه را بخرید، ‌ گفتم یک خلاف شرع و یک خلاف قانون داریم، اما یک‌چیزی خلاف شأن است، من که مسئول امور بودم گفتم خلافشان می‌دانم، ماشین پیکانی داشتم و خودم تنها در بنگاه معاملات می‌گشتم تا یک‌خانه پیدا کنم، البته چند وقت طول کشید والان هم در خانه‌ای ۱۴۰ متری زندگی می‌کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مطلقاً اموالی مانند باغ، ویلا، سهام کارخانه‌ها ندارم و احساس خسارت هم نمی‌کنم و احساس می‌کنم که خداوند متعال به ما آنچه مرحمت کرده، بیش از آن چیزی که خودمان توقع داشتیم.

نظر شما