شناسهٔ خبر: 136255 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دارایی‌های خود را به مردم اعلام کنند/ ارائه توضیح در خصوص نحوه جمع‌آوری اموال

سعیدی/2 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات بعدی میزان دارایی‌های خود را به مردم اعلام کنند و بگویند که وضعیت اقتصادی آنها در ابتدای پیروزی انقلاب چگونه بوده و امروز به چه جایگاهی در این حوزه رسیده‌اند.

به گزارش «نماینده» محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات بعدی، لیست اموال و دارایی‌های خود و بستگان خودشان را ارائه کنند. 

وی افزود: کاندیداها عنوان کنند که دارایی‌های آنها در ابتدای انقلاب چه میزان بوده و امروز چه مقدار است و توضیح دهند که این دارایی‌ها را از کجا آورده‌اند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: کاندیداها عنوان کنند که دارایی‌هایشان را از کجا و چگونه به دست آورده‌اند و از نظر اقتصادی از چه جایگاه به چه جایگاهی رسیده‌اند. 

سعیدی خاطرنشان کرد: از مردم از مسئولین و از جمله کاندیداها می‌خواهند که با مردم صادق باشند و به عنوان نمونه به صورت شفاف دارایی‌هایشان را اعلام کنند. 

وی در پایان گفت: هریک از این شش کاندیداها که رئیس‌جمهور شدند بعد از دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری قوه قضائیه رسیدگی کند که میزان دارایی وی چه مقدار تغییر داشته است. 

نظر شما