شناسهٔ خبر: 136203 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مناظره دوم "ویترین" ناتوانی‌های دولت بود/ جهانگیری فقط انشاء خواند

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان مناظره دوم را ویترین ناتوانی‌های ۴ ساله دولت یازدهم عنوان کرد.

به گزارش «نماینده» حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در تحلیل خود از دومین مناظره نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مناظره روز جمعه ویترین ناتوانی‌های ۴ ساله دولت بود؛ مناظره جاده یکطرفه نبود که دولتمردان مانند ۴ ساله گذشته بدون دغدغه از برخورد مقابل، "تخته گاز" روند و به همین علت در مواجه با پرسش‌های منطقی، "وارد شانه خالی جاده" می‌شدند و گرد و خاک بلند می‌کردند.

وی افزود: آقای روحانی در سکو ایستاده بود و پایین نمی‌آمد؛ به این معنی که همه نارسایی‌ها و ناکامی‌های دولت خود را به حساب عملکرد دولت گذشته قرار داد و دوم همه دستاوردهای دیگران را به حساب دولت خود "فاکتور" می‌کرد.

شریعتمداری با بیان اینکه سومین سکو که  تنها سکوی اختصاصی ایشان بود به "تهدید مردم" اختصاص داشت، تصریح کرد: ایشان بالای این سکو ایستاده بود و مردم را تهدید می‌کرد که اگر برای بار دوم به ایشان رای ندهند باید منتظر حمله نظامی آمریکا باشند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره عملکرد جهانگیری نیز در مناظره دوم گفت‌: آقای جهانگیری تقریبا بی‌توجه به پرسش‌های مطرح شده انشاء خود را می‌خواند و اصرار داشت هرچند دقیقه یکبار یادآوری کند، من اصلاح‌طلب هستم.

وی با بیان اینکه در جای‌جای این مناظره تناقض در گفتار دولتمردان به وضوح دیده می‌شد، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه آقای روحانی از یک طرف حمایت ایران از مقاومت در سوریه را به دولت خود نسبت می‌داد که البته ربطی به دولت ایشان نداشت و در همان حال به  تونل موشکی سپاه حمله می‌کرد و می‌گفت روی موشک‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌نویسند، برای اینکه برجام را زمین بزنند.

نظر شما