شناسهٔ خبر: 136088 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

با حضور در مناطق عملیاتی؛

فرمانده ارتش از اردوی هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی بازدید کرد

سرلشکر صالحی2 فرمانده کل ارتش با حضور در مناطق عملیاتی از اردوی هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی آجا دانشجویان دانشگاه‌های افسری بازدید کرد.

به گزارش «نماینده»، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، شرکت‌کننده در بیست و یکمین دوره هیأت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بازدید بعمل آورد.

فرمانده کل آجا در جمع دانشجویان تحت آموزش هیأت معارف جنگ در پادگان عین خوش در استان ایلام حاضر و نماز جماعت را در کنار آنها اقامه کرد.

هیأت معارف جنگ از سال ۱۳۷۵ با پیشنهاد شهید صیاد شیرازی و با تصویب فرماندهی معظم کل قوا برای دانشجویان دانشگاه امام علی(ع) و به منظور آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و عملیات‌هایی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی انجام دادند، آغاز شد و به مرور با استقبال دیگر دانشگاه‌های افسری آجا روبرو شد و تمامی دانشجویان این دانشگاه ها به این مناطق اعزام می شوند.

بازدید از مناطق عملیاتی ثامن ائمه، طریق المقدس، فتح المبین، بیت المقدس، محرم، کربلای ۴ و کربلای ۵ از مهم‌ترین مناطق بازدید شده دانشجویان در طول مأموریت هیأت معارف جنگ است.  

در این اردوی ۱۰ روزه، فرماندهان دوران دفاع مقدس به تشریح عملیات های ارتش در ایام جنگ تحمیلی می پردازند.

نظر شما