شناسهٔ خبر: 136053 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سلیمی:

اصلاح‌طلبان سانسورچی‌های عجیبی هستند/ رئیس مجلس اجازه ندهد رفتارهای سلیقه‌ای انجام شود

سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس گفت: اگر از افراد اصلاح‌طلبان کسی بر اساس قانون ردصلاحیت‌ شود، فریاد وامصیبتا سر می‌دهند اما با رد صلاحیت‌ گسترده طیف مقابل، خم به ابرو نمی‌آورند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دبیر کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها توسط اصلاح طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان بر خلاف آنچه ادعا دارند بسیار بسته عمل می‌کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان سانسورچی‌های عجیبی هستند و اعتقادی به اطلاع‌رسانی آزاد ندارند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ما در شهرستان‌ها هم می‌بینیم که اگر اصلاح‌طلبان رسانه‌ای داشته باشند تا چه اندازه بسته عمل کرده و اخبار را سانسور می‌کنند.

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد:  اگر از افراد اصلاح‌طلبان کسی بر اساس قانون ردصلاحیت‌ شود، فریاد وامصیبتا سر می‌دهند اما از آن طرف وقتی از طیف مقابل می‌بینیم به صورت گسترده رد صلاحیت‌ می‌شوند خم به ابرو نمی‌آورند و این از شگفتی‌های روزگار است!

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: امیدواریم مسیر تایید و ردصلاحیت‌های کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از مسیر قانون بگذرد؛ آنچه برای ما مهم است سند، قانون و عمل به مرّ قانون است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه با بان اینکه انتظار ما این است که رفتارهای سلیقه‌ای پرهیز شود، گفت: لازم است علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه پادرمیانی کرده و اجازه ندهد که رفتارهای سلیقه‌ای انجام شود.

نظر شما