شناسهٔ خبر: 136012 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ستاد «من انقلابی ام» حامیان حجت الاسلام رئیسی

رئیسی ستاد «من انقلابی ام» با صدور بیانیه ای به ریاست عبدالحسین روح الامینی، تشکیل و حمایت خود را از سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

به گزارش «نماینده»، ستاد انتخاباتی  " من انقلابی ام " با صدور بیانیه ای از سوی حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین  دکتر سید ابراهیم رئیسی، آغاز به کار کرد. عبدالحسین روح الامینی، رییس شورای عالی  و حسین دادخواه دستجردی، دبیر هیأت اجرایی و مسؤول این ستاد انتخاباتی است. در بیانیه تشکیل و آغاز به کار ستاد "من انقلابی ام"ضمن اعلام حمایت از سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری  آمده است:  " دولت کنونی،   دولتی پیر، خسته، کم توان  و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و  درد های بی امان محرومان و  مستضعفان و  نیز  میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و  زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است  برای  حل مشکلات عدیده  آنان  گام  بردارد".

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:                                            

بسم الله الرحمن الرحیم
انّ الله لا یُغیِّر  ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم
خداوند سرنوشت هیچ قوم و «ملّتی» را تغییر نمی دهد، مگر آن که آنها خود تغییر دهند.


سی و هشت سال از تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران را با فرازها و نشیب های بسیار پشت سر گذاشته ایم. اکنون وقت آن رسیده است که ظرفیت های عظیم  حاصل  از مجاهدات مؤمنانه و تلاش های فداکارانه نیروهای انقلاب در عرصه های گوناگون، به دور از انحصارات  و تنگ نظری های جناحی، گروهی و قبیله ای در خدمت مدیریت کلان  کشور گیرد. از این رو و با نظر به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی ملت، باید اذعان داشت که  مدیریت اجرایی کشور،   نیازمند خانه تکانی، تحول و تغییر اساسی است. دولت کنونی،   دولتی پیر، خسته، کم توان  و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و  درد های بی امان محرومان و  مستضعفان و  نیز  میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و  زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است  برای  حل مشکلات عدیده  آنان  گام  بردارد.
 رخوت دولت و  به دنبال آن، رکود  تولید و  تجارت و کسب و کار،   درحالی است که  کشور، تشنه  جهد و جدیت و تلاش  مدام ، تحرک روزافزون، حمیت  انقلابی و اعتماد عملی به ظرفیت جوانان این مرز و بوم  است.
 واقعیت آن است که معضلات عدیده  امروز کشور تنها با درک جمعی،   علمی و همه سونگر  تؤام  با دلسوزی، آرمانخواهی واقع نگرانه  و نگاه ویژه به محرومان  و مستضعفان حل می شود. همچنان که چنین درکی در پرتو مسؤولیت پذیری، خود باوری، عدالت خواهی و مردم دوستی و با استفاده از ظرفیت و توان همه نیرو های انقلاب به منصه ظهور  و نتیجه عملی خواهد رسید. با توجه به  شرایط مذکور و به ویژه نیاز  اجتناب ناپذیر کشور به تحول  در مدیریت کلان اجرایی و اقتصادی، ما حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین  دکتر سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی همه جانبه  خود  را از اهداف  و برنامه های  تحول آفرین ایشان برای اداره کشوراعلام کرده، با تشکیل  ستادی به نام  " من انقلابیم "، تمام  توان خویش را در جهت  توفیق این فرزند فاطمه(س) و خادم  ملت به کار خواهیم گرفت. لازم به یاداوری است که ما اقای دکتر قالیباف را فردی شایسته ومدیری توانمند می دانیم و بروحدت نیروهای انقلاب پافشاری می کنیم.
عبدالحسین روح الامینی رییس شورایعالی ستاد
حسین دادخواه دستجردی دبیر هیت اجرایی و مسول ستاد

نظر شما