شناسهٔ خبر: 135897 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تناقض در گفتار روحانی نشانه چیست؟

روحانی.jpg کاظمی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: کارنامه دولت برای مردم منفی است، چون وعده‌های دولت روحانی محقق نشده که این مسئله اولاً با آمار، ارقام و مستندات موجود قابل اثبات است ثانیاً مغایرت‌ها و تناقض در گفتار رئیس‌جمهور گواه عدم موفقیت او است.

«نماینده» / با روی کار آمدن دولت یازدهم تغییر جدی در ادامه این فعالیت‌ها به وجود آمد، از جمله کاهش بودجه، تغییر ساختار سازمان فضایی، جلوگیری از پرتاب ماهواره و... که انتقادات فراوانی را برانگیخت؛ تازه‌ترین این انتقادات را می‌توان از زبان سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران شنید که در همایش فرزندان شهدای اسلام با اعلام این خبر که موشک ماهواره‌بر سپاه مدت‌هاست که آماده پرتاب است، گفت: «برای ما تردیدآمیز است یک موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیر نظامی بوده، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟ این تحقیرآمیز است.»

این در حالی است که مراد کاظمی  با اشاره به حمایت اصولگرایان از آقایان میرسلیم، قالیباف و رئیسی اظهار داشت: محمدباقر قالیباف از طرف «جمنا»، سید ابراهیم رئیسی مورد حمایت جمنا و سید مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی هستند.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی براساس اولین بیانه‌ای که صادر نمودند فراتر از جناح و حزب وحتی فراتراز «جمنا» وارد عرصه انتخابات شدند. البته ضمن اینکه فراجناحی هستند همه احزاب و تشکل‌های اصولگرایی در کنار توده‌های مردمی از ایشان حمایت می‌کنند البته اساس کار «جمنا» این است که کاندیدا حالت مردمی داشته باشد یعنی این ویژگی مردمی بودن و فراجناحی بودن آقای رئیسی اولویت جمنا هم می‌باشد و اساس تشکیل جمنا نیز همین بوده است.

دبیر حزب مؤتلفه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای اصولگرا برای روز انتخابات نهایتاً به یک کاندیدا خواهند رسید، بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌هایی که انجام می شود ۲ نفر از نامزدهای یاد شده به نفع شخصی که مقبولیت مردمی بیشتری داشته باشد کنار می‌روند.

کاظمی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: کارنامه دولت برای مردم منفی است، چون وعده‌های دولت روحانی محقق نشده که این مسئله اولاً با آمار، ارقام و مستندات موجود قابل اثبات است ثانیاً مغایرت‌ها و تناقض در گفتار رئیس‌جمهور گواه عدم موفقیت او است.

وی با بیان اینکه ملاک مردم در تشخیص وضعیت اقتصادی تأمین معیشت و قدرت خرید است، تصریح کرد: مردم از بیکاری، رکود اقتصادی و گرانی ناراضی هستند وشاخص قضاوت آنها ارقام اعلام شده و تورم یک رقمی و دو رقمی نیست بلکه قضاوت مردم بر این مبنا است که مایحتاج خود را با چه سختی‌هایی تأمین می‌کنند وبرای تهیه کالاهای اساسی باید پول بیشتری پرداخت کنند یعنی قدرت خرید آنها شدیدا کاهش یافته است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در صورتیکه فضای انتخابات را برای فریب مردم دوقطبی نکنند و رأی مردم براساس کارنامه و عملکرد باشد، دولت یازدهم اقبالی در انتخابات ندارد و نخستین دولت یک دوره‌ای در کشور است.

کاظمی افزود: به این جهت برنامه‌ریزان جریان رقیب به دنبال آن هستند که با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی ذهن مردم را از عملکرد و کارنامه به مسائل دیگر معطوف نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برای حفظ فضای سالم انتخاباتی باید دست اندرکاران واقعیت‌ها را برای جامعه بیان کنند و مردم نیز تحت تأثیر تبلیغات غیرواقعی و صرفاً انتخاباتی قرار نگیرند و مثل همیشه با بصیرت، و براساس عملکرد آقای روحانی رأی دهند.

دبیر حزب مؤتلفه استان چهارمحال و بختیاری در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به دولت فعلی می دهید؟، گفت: ما چون مکلفیم همواره جانب انصاف را رعایت کنیم لذا نمی‌شود نمره مشخصی در این رابطه اعلام نمود فقط میتوانم بگویم دولت یازدهم نمره قبولی را کسب نکرده است.

کاظمی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: کمیته انتخابات شوراها در مرکز استان و اکثر شهرستان‌ها تشکیل شده که در روزهای آینده در نقاطی که ضرورت ایجاب کند فهرست نامزدهای مورد حمایت اعلام خواهد شد و در نقاطی که فرهنگ فامیلی و قومیتی غالب است از ارائه لیست خودداری می‌شود.

نظر شما