شناسهٔ خبر: 135881 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ورود تیم ویژه آمریکایی برای هماهنگی سفر ترامپ به فلسطین اشغالی

ترامپ یک منبع صیهونیستی فاش کرد، یک تیم ویژه آمریکایی صبح امروز به منظور هماهنگی لجستیکی مربوط به سفر قریب الوقوع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، وارد تل آویو شد.

به گزارش «نماینده» به نقل از پایگاه خبری العهد، پایگاه خبری والا اسرائیل فاش کرد، یک تیم ویژه آمریکایی صبح امروز به منظور هماهنگی لجستیکی مربوط به سفر قریب الوقوع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، وارد تل آویو شد.

این در حالی است که یک منبع صهیونیستی نیز پیش از این فاش کرده بود، واشنگتن و تل آویو به منظور هماهنگی در ارتباط با اولین سفر ترامپ به فلسطین که قرار است ماه آینده صورت بگیرد، با هم در تماس هستند.

بنابر اعلام پایگاه والا، تلاش برای هماهنگی در این خصوص در حالی است که یک هیئت فلسطینی بلندپایه وارد واشنگتن شد تا هماهنگی لازم در ارتباط با دیدار ترامپ و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را که قرار است به زودی در واشنگتن صورت گیرد، بعمل آورد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز در مورد سفر عباس به واشنگتن و دیدار او با ترامپ گفت، مهم نیست ابومازن در واشنگتن به ترامپ چه خواهد گفت، بلکه مهم این است که فلسطینی ها پس از بازگشت او چه خواهند گفت.

نظر شما