شناسهٔ خبر: 135806 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اخبار ضد و نقیض درباره بیماری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین

محمود عباس یک رسانه فلسطینی از اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت جسمانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های اردن خبر داد.

به گزارش «نماینده»، پایگاه فلسطینی غزه الان به نقل از منابع بیمارستانی اردنی از ابتلای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بیماری قلبی هنگام سفر به کویت و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های اردن خبر داد.

این رسانه فلسطینی به نقل از برخی منابع فلسطینی اعلام کرد: محمود عباس از کمر درد از زمانی که در سفر به تونس به زمین خورده است رنج می برد اما اینکه به بیماری خطرناکی مبتلا شده باشد را رد کردند.

غزه الان در  ادامه نوشت: روزنامه القدس العربی چاپ لندن به نقل از منابعی که نامشان را نبرده، گفته است که عباس مورد حمایت غرب از مشکلات قلبی رنج می برد و در یکی از بیمارستانهای اردنی بستری است. مسئولان بیمارستان خواستار مخفی نگه داشتن وضعیت سلامتی و پرونده و مدارک پزشکی اش که در محل ویژه ای نگهداری می شود، شده اند تا افراد کنجکاو یا دشمنان آگاه نشوند.

این رسانه نوشت: سه پزشک اردنی به شکل ویژه وضعیت محمود عباس را تحت نظارت دارند و به شکل محرمانه ای هر از گاهی آنها احضار می شوند و آنها از هر گونه جزییات خودداری می کنند. هیچ اطلاعی درباره بیماری عباس نیست اما پزشکان گفته اند که احتمالا او دچار التهابات شدید در بخش هایی از بدنش یا حتی دچار فشار خون و فشار قلبی است. دو روز پیش اخباری درباره مشکل قلبی محمود عباس که آن را پشت سر گذاشته است، مخابره شد. قرار بود محمود عباس از ریاست تشکیلات خودگردان کناره‌گیری کند تا انتخابات جدیدی برگزار شود اما اختلاف میان سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکنون مانع این امر شده است.

نظر شما