شناسهٔ خبر: 135741 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان تا ۱۰ اردیبهشت نهایی می‌شود

انتخابات شورا عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از نهایی شدن لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر تا ۱۰ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش «نماینده»، افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر تهران، گفت: در حال حاضر برای افرادی که فرم درخواست حضور در لیست اصلاح‌طلبان را تکمیل و ارسال کردند، کمیته ارزیابی شکل گرفته که در حال امتیازدهی به کاندیداها براساس شاخص‌هایی هستند که در آئین‌نامه شورای عالی ذکر شده است.

وی افزود: بعد از این امتیازدهی، تعداد مشخصی از افرادی که در اولویت‌های بالاتر قرار می‌گیرند به هیئت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری ارائه می‌شود. هیئت رئیسه با در نظر گرفتن همه شرایط اعم از تخصص افراد حدود ۲ برابر تعداد کرسی‌های شورای شهر اشخاصی را معین کرده و به صحن شورای عالی سیاست‌گذاری معرفی می‌کند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه لیست نهایی از میان این افراد انتخاب می‌شود، گفت: احتمالاً حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر نهایی می‌شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اعضای حقیقی شورا که کاندیدای شورای شهر هستند، در جلسات بستن لیست حضور ندارند، گفت: اعضای حقوقی هم چون نماینده احزاب هستند، شخص جدیدی را معرفی می‌کنند.

وی درباره ترکیب کمیته ارزیابی گفت: این افراد توسط هیئت رئیسه انتخاب شدند و تجربه دارند و توانایی‌های‌شان به‌گونه‌ای است که بدون اعمال نظر شخصی و با توجه به آئین‌نامه امتیازدهی می‌کنند.

حبیب‌زاده افزود: البته فرصت اعتراضی هم به اشخاصی که در ارزیابی انتخاب نشدند، داده شده تا جایی برای شکایت باقی نماند.

نظر شما