شناسهٔ خبر: 135717 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

موشک های نیروهای مسلح فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد

دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: موشک های نیروهای مسلح صرفا برای دفاع از ایران اسلامی و فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحویل انبوه موشک های کروز نصیر به نیروی دریایی سپاه با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در تقویت روز افزون توان موشکی نیروهای مسلح گفت : موشک کروز سطح به سطح نصیر با قابلیت شلیک از ساحل و دریا علیه اهداف دریایی از جمله کشتی های جنگی و اسکله ها بکار گرفته می شود.

وزیر دفاع آماده سازی و واکنش سریع، ارتفاع پروازی پایین، دقت بالای ناوبری و اصابت به هدف، قدرت تخریب زیاد، قابلیت ضد جمینگ بالا به واسطه رادار پیشرفته و شلیک از روی شناورهای تندرو را از ویژگی های موشک جدید نصیر برشمرد.

سردار دهقان تصریح کرد: این دستاورد ارزشمند که ناشی از رویکرد تحقیق، نوآوری، توسعه و تولید بر مبنای نیاز نیروهای مسلح می باشد با بهره گیری از راه های میان بر که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا بوده، انجام گرفته و با تجهیز نیروهای دریایی ایران به این موشک، گام موثری در راستای افزایش توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور برداشته شده است.

سردار دهقان با قدردانی از دست اندرکاران طراحی، ساخت و تولید انبوه موشک کروز دریایی نصیر بویژه دانشمندان، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع گفت: این موشک و دیگر موشک های نیروهای مسلح صرفا برای دفاع از ایران اسلامی و فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد و برای پاسداری از صلح، ثبات و امنیت منطقه بکار گرفته خواهد شد.

نظر شما