شناسهٔ خبر: 135630 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

هدف اصلی دشمن در انتخابات، دو قطبی سازی است

ذوالنور.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف اصلی دشمن در این انتخابات، دوقطبی سازی است که به حول و قوه الهی و با بصیرت ملت ولایتمدار ایران به هدفش نخواهد رسید.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با قم فردا، با اشاره اهداف دشمن در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هدف اصلی دشمن در این انتخابات، دوقطبی سازی است که به حول و قوه الهی و با بصیرت ملت ولایتمدار ایران به هدفش نخواهد رسید.

وی افزود: تمامی دستگاه های ذی ربط در امور انتخابات با آمادگی کامل و انجام تدابیر لازم، اجازه نخواهند داد که بعضی ها بخواهند همانند انتخابات سال ۸۸، به امنیت و آرامش جامعه و رای مردم خدشه ای وارد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص وظایف این کمیسیون در انتخابات خاطرنشان کرد: اگرچه بعضی ها، برخی را از درون برای ایجاد ناامنی تحریک می کنند اما، کمیسیون امنیت ملی با چهار وزارتخانه حوزه کاری و ماموریتی خود شامل وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، وزارت کشور، وزارت امور خارجه و همچنین نیروی انتظامی اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی با اشاره به ورود جریان انحرافی به عرصه انتخابات و اهداف این جریان بیان داشت: هدف این جریان، حفظ موجودیت و حیات خودش است و این در حالی است که برخی افراد شاخص این جریان دارای پرونده های قضایی هستند و احتمال رد صلاحیت آن ها بالاست.

نظر شما