شناسهٔ خبر: 135569 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

در جلسه انتخاباتی اصلاح‌طلبان چه گذشت؟

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» - گفته می‌شود یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور که اخیراً از کابینه استعفاء داده است، در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان واقع در میدان انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که اکثر اعضاء شرکت کرده بودند، این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی حسن روحانی ضمن تشکر از حمایت اصلاح‌طلبان نسبت به کاندیداتوری روحانی، گفت: «ما به حمایت رئیس دولت اصلاحات و شما اصلاح‌طلبان نیاز داریم. پیام ما به شما این است که پیوند انتخابات ۹۲ و ۹۴ تکرار شود؛ درست است بعد از انتخابات مجلس برخی از اصلاح‌طلبان دلخوری‌هایی پیدا کرده‌اند اما صلاح در این است تا با تمام قوا برای رأی‌آوری روحانی تلاش کنید.»

در این جلسه که خبر آن منتشر نشد، برخی از اعضاء دیدگاه‌ها و انتقادات خود را پیرامون فعالیت انتخاباتی روحانی بیان کردند و مقرر شد تعدادی از اصلاح‌طلبان با ستاد همکاری داشته باشند. همچنین شنیده‌ها حاکی است در یکی از جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان آخرین وضعیت کاندیدای این جریان در انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه پس از اعلام نتیجه نظرسنجی توسط یک دستگاه دولتی که در آن محبوبیت روحانی کاهش یافته بود برگزار شد. در آخرین نظرسنجی این نهاد دولتی، ۵۲.۸ درصد کسانی که در انتخابات سال ۹۲ به حسن روحانی رأی داده بودند، اعلام کردند: «ما در این دوره از انتخابات دیگر به روحانی رأی نخواهیم داد.»

نظر شما