شناسهٔ خبر: 135565 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

دولت راهکارهای عملیاتی تحول مثبت در حقوق و مزایای فرهنگیان را ارائه کنند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تقویت و حمایت از آموزش و پرورش، نقطه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش «نماینده» علی رستمیان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به تنگناهای مالی و اعتباری دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش قلب تپنده کشور است و همگان وظیفه دارند این دستگاه مهم و تاثیرگذار را در رسیدن به اهدافش کمک و یاری کنند. 

وی اضافه کرد: تقویت و حمایت از آموزش و پرورش، نقطه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

رستمیان کمبود اعتبارات  و تجهیزات مناسب را مانعی بزرگ در تحقق اهداف آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد: نمایندگان مجلس با تمام توان و بضاعت خود مدیریت این دستگاه را کمک خواهند کرد تا بتواند رسالت خطیر خود را به خوبی انجام داده و در ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت تلاش کند. 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس اسلامی با تاکید بر اینکه هر کس دلش برای نظام و انقلاب می‌تپد باید همفکری، همدلی، همکاری و هم‌افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: ما در کنار آموزش و پرورش خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی برای پیشبرد اهداف آن دریغ نخواهیم کرد. 

رستمیان نگاه نمایندگان مجلس را نسبت به ارتقای سطح معیشت و رفاه فرهنگیان مثبت خواند و افزود: دولت و مدیران هم باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم راهکارهای عملیاتی و اجرایی خود را برای تحولات مثبت در حقوق و مزایای فرهنگیان به مجلس ارائه کنند.

نظر شما