شناسهٔ خبر: 135561 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابطحی:

کمیسیون آموزش به مستندات احتمالی سوء استفاده از امکانات دانشگاه آزاد رسیدگی خواهدکرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر مستنداتی مبنی بر سوء استفاده از امکانات دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش واصل شود به عنوان کمیسیون تخصصی به آن رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر و تحولات در هیئت‌امنای دانشگاه آزاد پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی، اظهار داشت: اگر برخی از مدیران دانشگاه آزاد از امکانات این مجموعه به نفع گروه یا شخصی سوء استفاده ابزاری می‌کنند، لازم است آقای ولایتی جلوی این‌گونه کارها را هر چه سریع‌تر بگیرد.

وی ادامه داد: البته پس از تغییر و تحولات در سطح هیئت‌امنای دانشگاه، فضا تغییر کرده و تا حد زیادی جلوی سوء استفاده‌ها از بیت‌المال گرفته شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: البته اگر مستنداتی مبنی بر سوء استفاده از امکانات دانشگاه آزاد و یا مستنداتی درباره مدیرانی سوء استفاده‌گر به کمیسیون آموزش واصل شود، کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون تخصصی به آن رسیدگی می‌کند.

ابطحی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی شاهد روند گذشته در این دانشگاه نباشیم.

نظر شما