شناسهٔ خبر: 135535 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

بی توجهی آشکار فائزه به کاندیداتوری محمد هاشمی

فائزه هاشمی 43 مردم با حضور فوق العاده و خودجوش خود در برنامه‌های مربوط به رحلت ایشان در سرتاسر کشور مثل تشییع پیکر، سوگواری‌ها، مراسم یادبودها، بزرگداشت‌ها و...در شهرها و روستاها که تاکنون هم ادامه دارد، نشان دادند که هر کدام یک هاشمی هستند و راه او را ادامه خواهند داد.

به گزارش «نماینده»، فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال روزنامه ایران «که در دقیقه نود ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری شاهد ثبت‌نام اسحاق جهانگیری در کنار روحانی بودیم، شما با توجه به تعدد نامزدهای اصولگرا این تصمیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»، می گوید : به نظرم استراتژی بسیار خوبی بود، تعدد کاندیداهای اصلاح‌طلب در هنگام مناظره‌ها کمک بزرگی به آقای روحانی خواهد بود که یک صدا در مقابل صداهای طرف مقابل که زیاد هم هستند نباشد، فرصت بیشتری برای بیان نظرات و برنامه‌ها و...ایجاد می‌شود و در صورت نیاز جایگزین نیز می‌تواند باشد، قرار است در نهایت یک کاندیدای اصلاح‌طلب باقی بماند که آرا نیز شکسته نشود و یکجا و برای یک نفر بماند و آن یک نفر از نگاه ما آقای روحانی است که از ایشان قویاً حمایت می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال نیز که خانم هاشمی! امسال ۲۹ اردیبهشت نخستین انتخابات بدون مرحوم هاشمی است که همواره یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در فضای انتخاباتی بودند. جای خالی هاشمی چگونه پر می‌شود؟

مردم با حضور فوق العاده و خودجوش خود در برنامه‌های مربوط به رحلت ایشان در سرتاسر کشور مثل تشییع پیکر، سوگواری‌ها، مراسم یادبودها، بزرگداشت‌ها و...در شهرها و روستاها که تاکنون هم ادامه دارد، نشان دادند که هر کدام یک هاشمی هستند و راه او را ادامه خواهند داد. این حضور با عزتِ مردم نشان می‌دهد که آنها همچنان از عقلانیت که مشی آقای هاشمی بود، دفاع خواهند کرد.

لازم به ذکر است فائزه هاشمی در ادامه این گفتگو نیز علی رغم اسم بردن از شخصیت های متعدد سیاسی هیچ اشاره ای به کاندیداتوری محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی و تاثیر وی در انتخابات نمی کنند.

نظر شما