شناسهٔ خبر: 135502 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

محمدی: جلیلی و بذرپاش درس تاریخی دادند

جلیلی و بذرپاش عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به عدم ثبت‌نام بذرپاش و جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری گفته که این دو درسی تاریخی به برخی‌ها دادند.

به گزارش «نماینده»؛ مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در کانال تلگرامی خود مطلبی درباره انصراف سعید جلیلی و مهرداد بذرپاش از صحنه انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرده است که به شرح زیر است:

«در ٤ ماه گذشته بارها با همه وجود دیده و حس کرده‌ام که چگونه سودای ریاست جمهوری آدمیان را از خود بی‌خود می‌کند و گاه چشم و گوش آنها را به روی هر حقیقتی می‌بندد. در این مدت، بارها از خود پرسیده‌ام چه حکمتی است که این وسوسه تا این حد سهمگین است؟ دیروز اما دو مرد بزرگ نه به سخن بلکه در عمل، به همه ما یادآوری کردند هستند کسانی هیچ اسیر این جنجال‌ها نمی‌شوند و می‌توانند در همه حال از ایمان و استقلال خویش صیانت کنند.

دکتر سعید جلیلی را سال‌هاست می‌شناسم و به شاگردی‌اش مفتخرم، به رغم برخی تفاوت دیدگاه‌ها نه من و نه هیچ کس دیگر نمی‌تواند در ایمان راسخ و یقین استوار او تردید کند. جلیلی در یک شب تصمیمی گرفت که برای برخی یک عمر هم کم است تا بتوانند نفس سرکش خویش را به آن راضی کنند.

مهرداد بذرپاش هم جزو امیدهای گران‌بها برای آینده این کشور است. در همین انتخابات، بی‌گمان بذرپاش می‌توانست یک پدیده باشد اما صرف این اعتقاد که در صف مومنین باید وحدت ایجاد کرد او را به سمت تصمیمی تاریخی و متفاوت سوق داد، انتخابات ٩٦ لابد فراز و فرود بسیار خواهد داشت اما هیچ فرازی از آن بالاتر از این نقطه اوج، که جلیلی و بذرپاش خلق کردند، نخواهد رفت.»

نظر شما