شناسهٔ خبر: 135493 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزارت اطلاعات وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست

علوی وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت اطلاعات در انجام تکالیف و وظایف محوله تمایلات جناحی، قومی و سیاسی را دخالت نمی دهد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در نشست شورای اداری استان اردبیل گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات در انجام تکالیف و وظایف محوله تمایلات جناحی، قومی و سیاسی را دخالت نداده و بطور صرف براساس موازین شرع مقدس اسلام و در چارچوب قانون با رعایت اخلاق اسلامی در تامین امنیت جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند، اظهار کرد : جذب حداکثری و دفع حداقلی راهبرد اساسی این نهاد می باشد.

وی ادامه داد: افراد و تشکلی هایی که به اصل نظام و ولایت فقیه معتقد بوده و آنها را قبول دارند با سلایق گوناگون در جمهوری اسلامی مجاز به فعالیت سیاسی و اجتماعی می باشند، هرچند که ممکن است در مسایل فرعی اختلاف نظرهایی بین افراد و گروهها وجود داشته باشد که وزارت اطلاعات با توجه به جایگاه خود در این امور دخالت نمی کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود که فرمودند در سال ۱۳۹۵ مردم ایران امنیت پایدار را تجربه کردندگفت: این فرمایشات یک عیدی بزرگ و ارزشمند ازسوی ایشان به تامین کنندگان امنیت در کشور ازجمله سپاه، ارتش، بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، قوه قضائیه، شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح بود.

وی افزود: در راه حفظ امنیت این مرز و بوم با اطاعت از رهنمودهای رهبری امسال آماده تر از سال گذشته انجام وظیفه خواهیم کرد.

علوی، در ادامه سخنانش گفت: در چهار سال گذشته ایران اسلامی روزهای پر آرامشی را در سایه هشیاری و آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپری کرده که این موفقیت بزرگی برای نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی است.

وی اظهار داشت: نام وزارت اطلاعات همان اندازه که برای مردم شریف و انقلابی ایران یادآور آرامش؛ امنیت، مهربانی و محبت است به همان میزان در دل دشمنان این مرز و بوم هراس ایجاد می کند چراکه ذره ای به دشمنانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش جامعه را داشته باشند اجازه فعالیت نداده و نخواهد داد.

نظر شما