شناسهٔ خبر: 135445 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

به دنبال اقدام خلاف اخلاق برخی‌ها در فضای مجازی انجام شد

واکنش کمیته امداد به سوء‌برداشت از سخنان «فتاح» برای تخریب آیت‌الله رئیسی

فتاح43 کمیته امداد امام خمینی (ره) در واکنش به اقدام غیراخلاقی برخی‌ها در سوءاستفاده از سخنان رئیس این کمیته همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «نماینده»، پیرو انتشار نقل قولی از سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام (ره) در شبکه‌های اجتماعی، کمیته امداد با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. در اطلاعیه این کمیته آمده:

به دنبال انتشار نقل قولی از رئیس کمیته امداد با این مضمون «رهبری تازه حکم تصدی کمیته امداد را به من داده‌اند و من این را خلاف مروت می‌دانم که حکمشان را نادیده بگیرم و در انتخابات نامزد شوم» به آگاهی می‌رساند همانگونه که از فحوای سخنان ایشان مشخص است، تاریخ این اظهار نظر به ماه‌های ابتدایی ریاست ایشان در کمیته امداد برمی‌گردد و هرگونه سوء استفاده از سخنان ایشان بدون توجه به زمان بیان آن، با هدف تخریب یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خلاف مروت بوده و تقبیح می‌شود.

آنچه مسلم است رعایت اصول رقابت سیاسی و به ویژه آموزه‌های اخلاقی مقوم مفهوم مردم سالاری دینی بوده و نیازی به استفاده از روش‌های غیر اخلاقی و غیرشرعی جهت حصول به مقصود نیست، چراکه میزان رای ملت است و مردم عزیز کشورمان با حضور حماسی خود در روز ٢٩ اردیبهشت ماه فارغ از جنجال‌های رایج سیاسی سرنوشت چهار سال آینده کشورمان را رقم خواهند زد.

نظر شما