شناسهٔ خبر: 135387 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

این هفته کدام وزرا بهارستانی می شوند؟

مجلس43 در جلسات علنی هفته آینده مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوال محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو در روزهای یکشنبه، سه شنبه  و چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت. نمایندگان در این هفته مواد باقی مانده از لایحه هوای پاک را بررسی خواهند کرد.

در ادامه ایرادات شورای نگهبان به طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور که یک فوریت آن در جلسه علنی ۲۳ خرداد ماه سال قبل به تصویب رسیده است، در هفته پیش رو در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

در ادامه جلسات علنی هفته آینده مجلس لایحه حفاظت و مدیریت تالاب های کشور، لایحه معاضدت قضایی در امور کیفری بین ایران و کره، لایحه استرداد مجرمین بین ایران و کره و طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در جلسات علنی هفته آینده مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوال محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

در دستور کار هفته آینده مجلس قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره نحوه اجرای ماده ۷۰ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، قرائت گزارش کمیسیون انرژی در مورد بحران اخیر ریزگردها و قطعی آب و برق در استان خوزستان و نیز قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اعلام شده است.

نظر شما