شناسهٔ خبر: 135359 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فرهنگ خود به خود در جامعه ساخته نمی‌شود

واعظی43 واعظی با تاکید بر وجود مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ خود به خود در جامعه ساخته نمی‌شود و باید برای ایجاد فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود واعظی در بدو ورود به شهر کرمان در دیدار با آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: مردم باید آگاه باشند و با بصیرت کامل اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند چرا که هر روز شاهد شایعات و اخبار کذبی هستیم که سعی در تخریب جناح، گروه یا افراد خاص دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش استاندار کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی دوشنبه گذشته در تهران که به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، ۱۵ تن از وزرا و همه استانداران کشور برگزار شد خاطرنشان کرد: استاندار کرمان عملکرد خوب و موفقی داشته و در جایگاه نخست کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تفکرات موجود در جامعه در هیچ زمانی یکدست نبوده و همه با یک تفکر موافق نیستند گفت: انتخابات مجلس شورای‌اسلامی در سال ۹۴ نمود تفکر اکثریت مردم استان کرمان است.

واعظی با تاکید بر اینکه اکثریت جامعه به دنبال اعتدال هستند افزود: تعداد کمی از افراد تندرو نیز در جامعه وجود دارند که به دنبال افراط و تفریط هستند.

وی با بیان اینکه در مقایسه با چهار سال قبل شرایط خوبی داریم داریم خاطر نشان کرد: اگر بگوییم که مردم هیچ مشکلی ندارند یعنی در جامعه نیستیم و مردم را نمی‌شناسیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و بیکاری انباشته شده در جامعه گفت: تلاش‌های زیادی در حوزه رفع بیکاری انجام شده و با وجود آمار بالای ایجاد اشتغال پایدار در کشور باز هم معضل بیکاری مشکل اول جامعه است.

وی با اشاره به وجود آرامش امروز جامعه گفت: خوشبختانه اثرات تحریم و مشکلات ارتباط با خارج را امروز نداریم.

واعظی با تاکید بر وجود امنیت، همدلی و وحدت در استان کرمان گفت: در سایه همدلی امروز ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر وجود مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ خود به خود در جامعه ساخته نمی‌شود و باید برای ایجاد فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته در نهایت ۹ هزار شغل ایجاد شد تصریح کرد: تنها در سال قبل ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.

نظر شما