شناسهٔ خبر: 135327 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به گلایه‌های دولت از عملکرد رسانه ملی

غلامرضا کاتب غلامرضا کاتب در واکنش به گلایه‌های رئیس‌جمهور و دولت از رسانه ملی گفت که عملکرد سازمان صدا و سیما موضعی کاملا بی‌طرفانه و منطبق با سیاست‌های نظام است.

به گزارش «نماینده»، ‌ غلامرضا کاتب عضو ارزشیابی و نظارت رسانه ملی با بیان اینکه صدا و سیما برنامه ریزی‌های انتخاباتی خود را از دو ماه قبل به این شورا گزارش داده است گفت:شورای ارزشیابی و نظارت بر عملکرد سازمان صدا و سیما کاملاً‌ از برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما آگاهی دارد. فعالیت این سازمان بر اساس یک تدبیر و سیاست گذاری درستی است که به نظر ما کاملاً منطبق با سیاستهای نظام و فرامین رهبری است  و هیچ مغایرتی با آنها ندارد.

وی با بیان اینکه عملکرد صدا و سیما در دهه‌های گذشته نیز بر همین روال بوده است، گفت:صدا و سیما همیشه بی طرفی را در این گونه برنامه‌ها در نظر داشته است. دولت گله دارد که چرا کارهای انجام شده توسط این قوه در رسانه ملی آن طور که باید منعکس نمی‌شود. نهاد ریاست جمهوری معتقد است دستآورد دولت و رئیس جمهور که جایگاهش نهاد حاکمیتی است، ‌دستآورد نظام است و باید گفته شود. البته باید گفت دولت و مجلس اگر عملکردی دارد، ‌ عملکرد فرد نیست بلکه عملکرد نظام است. نظام متکی به فرد نیست.

نظر شما