شناسهٔ خبر: 135320 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیسی کاندیدای مردمی، فراجناحی و سمبلی از شهید بهشتی است

سیدمهدی هاشمی// رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان تهران گفت: حجت‌الاسلام رئیسی همانند شهید بهشتی و سمبلی از آن شهید مظلوم است و تخریب‌ها اخیر جریان منافقین و استکبار جهانی علیه ایشان دور از انتظار نبود.

به گزارش «نماینده» سید مهدی هاشمی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، انتخاب خود به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی را تائید کرد و گفت: آقای دکتر رئیسی در انتخابات سال ۹۲ نیز برای کاندیداتوری مطالبه جدی داشتند اما ایشان نپذیرفتند.

وی با بیان اینکه، حجت‌الاسلام مدیری متفکر و کارآمد است، افزود: آقای رئیسی نمونه و سمبلی از شهید بهشتی است که اندیشه‌ها و مبانی شهید بهشتی را در خود دارد؛ انتظار داشتیم که بعد از اعلام رسمی کاندیداتوری، آقای دکتر رئیسی مورد هجمه جریان منافقین، استکبار جهانی و برخی غافلین داخلی قرار بگیرد و اینکه امروز برخی ایشان را به دلیل مقابله و برخورد با جریان تروریستی منافقین تخریب می‌کنند، نشانه مظلومیت ایشان است.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه گفت: جریان تروریستی منافقین پدربزرگ جریان تروریستی داعش است و اگر آن‌روز امثال حجت‌الاسلام رئیسی با تروریست‌ها برخورد قاطع قانونی نمی‌کرد امروز تروریست‌ها امنیت و آرامش را از ملت ایران سلب کرده بودند.

هاشمی با بیان اینکه، حجت‌الاسلام رئیسی برنامه مدون، دقیق و کاربردی برای مدیریت اجرایی کشور دارد و به در زمان لازم به اطلاع مردم خواهد رسید گفت که حجت‌الاسلام رئیسی گزینه‌ای مردمی، فراگیر و فراجناحی است.

نظر شما