شناسهٔ خبر: 135252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شمخانی در تماس تلفنی با همتای سوری:

اراده محکم برای همکاری مشترک میان ایران، روسیه و سوریه وجود دارد

شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی طی تماس تلفنی با با مسئول نهاد امنیت ملی سوریه تاکید کرد:اراده محکم برای همکاری مشترک میان ایران، روسیه و سوریه در صحنه سوریه وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در تماسی تلفنی با علی مملوک رئیس نهاد امنیت ملی سوریه پیرامون تحولات اخیر سوریه گفتگو کرد.

دریابان شمخانی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را نشانه ای از پیروزی نظام سوریه در عرصه سیاسی و میدانی و گامی در مسیر روحیه دادن به عناصر تروریست دانست.

وی با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه و خواست و اراده آن ها مبنی بر تحقق امنیت فراگیر و نابودی کامل تروریست های مورد حمایت خارجی تصریح کرد؛ در صورت تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی و بررسی حقایق موضوع رسوایی دیگری در کارنامه اقدامات خلاف امنیت بین الملل آمریکا ثبت خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد؛ اراده محکم برای همکاری مشترک میان ایران، روسیه و سوریه در صحنه سوریه وجود دارد و نتایج مثبتی همچون آزادسازی حلب و بازگشت مردم به زندگی عاری از وحشت حضور تروریست ها حاصل آن است.

سرلشکر علی مملوک رئیس نهاد امنیت ملی سوریه نیز در پاسخ ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بر ایستادگی دولت، مردم و نیروهای مسلح سوریه در مقابل گروه های تروریستی و حامیان آن ها تاکید کرد.

نظر شما