شناسهٔ خبر: 135221 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

راه پیروزی،اجماع روی گزینه‌نهایی است

علیرضا مرندی43 نماینده سابق مجلس با بیان اینکه وضعیت کنونی اداره کشور شایسته مردم نیست گفت: کاندیداهای مردمی برای مقابله با استمرار ناکارآمدی روی گزینه نهایی اجماع خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا مرندی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیروهای انقلاب برای مقابله با استمرار ناکارآمدی در قوه مجریه دست به دست هم داده و متحد شده‌اند، گفت: جبهه مردمی حاصل اعتراض و نگرانی‌های مردم از معضل ناکارآمدی است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی اداره کشور شایسته نظام اسلامی و مردم ایران نیست و این حق مردم ایران نیست با چنین تورم و رکودی در اقتصاد مواجه باشند، گفت: کاندیداهای مردمی برای مقابله با استمرار ناکارآمدی روی گزینه نهایی اجماع خواهند کرد؛ کاندیدای مردمی می‌دانند که تنها راه پیروزی اجماع روی گزینه نهایی است تا این مهم با همراهی مردم منجر به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری شود.

مرندی در ادامه گفت: امروز رکورد بر اقتصاد کشور حاکم شده و مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند؛ بیکاری جوانان نه تنها رفع نشده بلکه تشدید هم شده است و امروز جوانان تحصیل کرده از یک شغل معمولی نیز محروم شده‌اند چرا که وضعیت تولید در کشور با بحران جدی مواجه شده است.

نظر شما