شناسهٔ خبر: 135181 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تقدیر زاکانی از جمنا

زاکانی دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور پیامی از حسن نظر اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب قدردانی کرد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا زاکانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور پیامی از انتخابش به عنوان یکی از ۵ نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
خداوند قادر متعال را سپاس می‌گویم که نیروهای انقلابی را در گام دوم حرکت بزرگ خود در ۱۷ فروردین ۹۶ راهنمایی و سرپرستی کرد و این کمترین را نیز نزد آنان قابل اعتنا و اعتماد نمود: «وکم من ثناء جمیل لست اهلا له نشرته».
اینکه نیروهای مردمی جبهه انقلاب توانستند علیرغم بدخواهان انقلاب، شکوه، عظمت و عزم خود را برای ایجاد تغییر و تحول انقلابی در جامعه نشان دهند قابل ستایش و شکرگذاری است و اینکه اعتماد آنان برای آغاز راه پرخطر و سرنوشت ساز انتخابات ریاست‌جمهوری در کنار سایر بزرگواران بر دوش اینجانب نهاده شد، باعث سنگینی وظیفه و تلاش مضاعف خواهد بود.
لذا بر خود واجب می‌دانم از حسن نظر و رای اعتماد اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تلاش خستگی‌ناپذیر شورای مرکزی و عوامل اجرایی آن خاضعانه تشکر و سپاسگزاری کنم.
همچنین از سایر نامزدهای جریان انقلاب خصوصا آنها که جزو پنج برگزیده قرار نگرفتند و همراهی خود را صادقانه با منتخبین بیان داشتند، قدردانی می‌کنم و متعهد می‌شوم تمام تلاش خود را در پیمودن بسیجی‌گونه این عرصه همچون همرزمان شهیدم در دوران دفاع مقدس و میدان جهاد در راه خدا با استفاده از ظرفیت همه نیروهای انقلاب به کار گیرم. انشاءالله.
علیرضا زاکانی
۱۹ فروردین

نظر شما