شناسهٔ خبر: 135062 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در جلسه صبح امروز مجلس صورت گرفت؛

تذکر کتبی ۱۰ نماینده به ۳ وزیر و رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس

تذکر 43 امیر خجسته نماینده مردم همدان و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در تذکری مشترک از وزیر راه و شهرسازی در مورد تخریب آسانسور غیر ایمن فرودگاه امام خمینی (ره) انتقاد کرده و پیگیری علل این حادثه را خواستار شدند.

به گزارش «نماینده» پایان بخش امروز جلسه علنی نمایندگان مجلس با تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور همراه بود که از جانب هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

بدین ترتیب امیر خجسته نماینده مردم همدان و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در تذکر مشترک به وزیر راه و شهرسازی، از تخریب آسانسور غیرایمن فرودگاه امام خمینی (ره) بر سر مردم انتقاد کردند و خواستار رسیدگی به این حادثه شدند.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس نیز در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم توجه به غیرایمن بودن جاده چالوس و ریزش مدام سنگ در این مسیر تأکید کرد.

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در تذکر کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار نظارت بیشتر و ارزیابی دقیق‌تر نسبت به فیلم‌های سینمایی تولیدی در کشور شد.

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان نیز در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، نسبت به بروز ناامنی گسترده در این منطقه هشدار داد.

علی مطهری، مصطفی کواکبیان، غلامرضا حیدری، محمود صادقی و علیرضا رحیمی نمایندگان مردم تهران نیز در تذکر مشترک به وزیر اطلاعات سؤال کردند؛ چرا ۱۲ کانال تلگرامی پرمخاطب در روزهای آخر سال گذشته مسدود شده و مدیران آنها بازداشت شده‌اند؟

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران هم در تذکر کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار توضیح درباره علت برکناری رئیس سازمان سینمایی کشور شد.

نظر شما