شناسهٔ خبر: 135015 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توصیه انتخاباتی به مردم؛ نباید افراد متمکن را انتخاب کنید

مرندی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید دقت کرد که در آینده‌ هیچ کس از افرادی که بسیار متمکن هستند انتخاب نشوند،‌ چرا که آنها درد مردم مشکل‌دار را و طبقات پایین‌تر را درک نمی‌کنند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا مرندی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری و تأکید بر نیاز کشور به مدیران متدین، انقلابی و کارآمد، اظهار داشت: مردم باید بلندتر نظرات خود را مطرح کنند چرا که آنها به مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌امر اعتقاد دارند و وقتی ایشان چنین فرمایشی دارند همه باید آن را جدی بگیرند.

مرندی با بیان اینکه دولت و مسئولان قوا وقتی ببینند هم مقام معظم رهبری و هم مردم این خواسته را دارند، قضیه را جدی‌تر می‌گیرند، تصریح کرد: از اول انقلاب ما در مواردی که جهادی کار کرده‌ایم، موفقیت بیشتری نیز به‌دست آوردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مردم بین کسی که جهادی کار می‌کند و از شب و روز خود می‌گذرد با کسی که سیستم کندتری دارد و افراد ضعیف‌تری را انتخاب می‌کند و دلسوزی کمتری به مسائل دارد، تفاوت قائل می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید دقت کرد که در آینده‌ هیچ کس از افرادی که بسیار متمکن هستند انتخاب نشوند، ‌ چرا که آنها چه امروز متمکن شده و چه از قدیم متمکن بوده باشند درد مردم مشکل‌دار را و طبقات پایین‌تر را درک نمی‌کنند.

مرندی با اشاره به رویکرد جبهه مردمی درباره مؤلفه‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب، گفت: قطعاً ما این موارد را مدنظر داریم چرا که معنای ولایتمداری این است که آنچه که از سوی ولی امر مطرح می‌شود سرلوحه کار ما قرار بگیرد و به همین دلیل این مسأله از دیرباز مورد توجه جبهه مردمی بوده است و با تأکیدات ایشان بیشتر نیز به این امر توجه می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما باید از افرادی استفاده کنیم که ولایت‌مدار، مردمی، تلاشگر و ایثارگر باشند چرا که فردی که صرفاً به فکر مادیات خود است ایثارگر به حساب نمی‌آید.

نظر شما