شناسهٔ خبر: 134971 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رفتارهای آمریکا در منطقه گستاخانه است/ارتش آمریکا حامی تروریست‌ها

لاریجانی2.jpg  رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رفتارهای آمریکا در منطقه گستاخانه است، گفت: ارتش آمریکا، پنتاگون و «سی آی ای» حامی تروریست‌ها در منطقه هستند.

به گزارش «نماینده» دکتر علی لاریجانی عصر شنبه در جلسه‌ای با حضور استاندار البرز و مسئولان استان با اشاره به موضع مجلس شورای اسلامی در خصوص زیاده‌خواهی آمریکا، اظهار کرد: بدعهدی آن‌ها به ضرر خودشان خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل هسته‌ای منطقی گویا دارد، گفت: در صورت بروز رفتار ناهنجار از سوی آمریکا برایشان مزاحمت ایجاد خواهیم کرد.

آماده پاسخ‌گویی به بدعهدی آمریکا هستیم

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی اگر آمریکایی‌ها شرایط آژانس را مراعات نکنند ما هم آماده پاسخ‌گویی هستیم زیرا ما تا آنجایی که توانسته‌ایم به وعده خود عمل کرده‌ایم.

لاریجانی با تأکید بر اینکه در مقابل دسیسه‌های آن‌ها به روش‌های مختلف فکر کرده‌ایم، گفت: هیچ دغدغه‌ای از تهدیدات دولت جدید آمریکا نداریم زیرا شرایط و توافق فعلی را دنیا پذیرفته است و بدعهدی آمریکا چیز جدیدی نیست.

رئیس مجلس  افزود: ما تا آنجا که توانستیم به وعده‌مان عمل کردیم با همین منطق هم عبور می‌کنیم و در مقابل دسیسه‌های آن‌ها هم روش‌های مختلف را فکر کرده‌ایم و در زمان مناسبی اجرایی خواهیم کرد.

لاریجانی در بخش دیگری به مسائل پیش‌آمده در خصوص مسائل دفاعی کشور و سپاه پاسداران توسط سنای آمریکا اشاره کرد.

حمایت آمریکا از تروریست‌ها بر کسی پوشیده نیست

وی با تأکید بر اینکه رفتارهای آمریکا در منطقه گستاخانه است، گفت: حمایت آمریکا از تروریست‌ها بر کسی پوشیده نیست به‌طوری‌که رقیب رئیس‌جمهوری جدید آمریکا به حمایت آن‌ها از داعش اذعان می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ارتش آمریکا، پنتاگون و سازمان سیا حامی تروریست‌ها در منطقه هستند، گفت: آن‌ها مخل آرامش خاورمیانه هستند و با همه جریانات تروریستی ارتباط دارند.

به گفته لاریجانی مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری‌های مهمی دارد و این موضوع را به‌صورت ویژه  بررسی می‌کند.

رونق تولید ملی اولویت مجلس

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اولویت‌های مهم مجلس در سال جاری را رونق تولید ملی در کشور دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهش صادراتی تأکید دارند که این مهم در دستور کار مجلس است.

لاریجانی به نخستین جلسه مجلس پس از تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: در این جلسه برنامه‌های حوزه کشاورزی، صنعت و معدن بررسی خواهد شد.

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی مسئله تولید ملی و موانعی که در این زمینه وجود دارد در کمیسیون مربوطه به‌صورت ویژه‌ای بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی تعطیلات نوروز را در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ گذراند و امروز در مراسمی با حضور استاندار البرز و مسئولان استانی بدرقه شد.

نظر شما