شناسهٔ خبر: 134926 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اقتصاد مقاومتی را جایگزین دعواهای جناحی کنید

دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت:برنامه ریزی برای تحقق اقتصادمقاومتی درسال جدید باید جایگزین دعواهای جناحی و رقابت های سیاسی شود و درحوزه انتخابات نیز مشارکت حداکثری مردم مدنظر باشد.

به گزارش «نماینده»، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مسوولان در سال جدید باید برنامه ریزی مبتنی بر تدبیر و آینده نگری به منظور حل مشکلات صنعت و اقتصاد را در کشور و استان مدنظر قرار دهند.

وی افزود: نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری، نشان دهنده ضرورت رونق در حوزه اشتغال و اقتصاد است که این هدف در سایه تدبیر و برنامه ریزی محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون چاره رونق در تولید و اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی و گام برداشتن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است و این مهم همت مدیران، مسئولان و آحاد مردم را می طلبد.
دری نجف آبادی ادامه داد: باید کار کارشناسی در راستای شناسایی فرصت های رشد و توسعه کشور انجام پذیرد و در این مسیر از مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز غفلت نشود.

وی خاطرنشان ساخت: مسوولان اجرایی در سال جدید باید از مباحث جناحی و سیاسی فاصله گرفته و در راستای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات موجود به ویژه مساله اشتغال و کاهش بیکاری گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری سال جاری همه ما باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد و همچنین مجریان انتخابات باید انتخاباتی سالم را برگزار کنند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: همچنین مردم نیز باید با مطالعه و به دور از احساسات، افراد شایسته و کاردان را در انتخابات شوراهای شهری و روستایی برگزینند تا زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و رضایتمندی آنان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: دشمن سعی دارد با هجمه فرهنگی و اقتصادی به نظام اسلامی آسیب برساند بنابراین باید در این رابطه هوشیارانه عمل کرده و به ویژه در حوزه فرهنگی، آسیب های فضای مجازی را شناسایی کرده و به حداقل برسانیم.

نظر شما