شناسهٔ خبر: 134847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

واشنگتن فاسدتر از چیزی است که فکر می‌کردیم

کاخ سفید431 در پی شکست دولت ترامپ در تصویب قانون مراقبت های بهداشتی، مدیر دفتر اداره مدیریت و بودجه در دولت آمریکا، واشنگتن را فاسدتر از آنی که قبلا فکر می شد، توصیف کرد.

به گزارش «نماینده» به نقل از شبکه تصویری رویترز، میک مولوینی با بیان اینکه ما در ۶۵ روز اول نتوانستیم واشنگتن را تغییر دهیم گفت: به عقیده من چیزی که برای دولت ترامپ ناامید کننده و به نوعی آموزنده بوده این است که اینجا(واشنگتن) فاسدتر از آن چیزی است که ما قبلا فکر می کردیم.

وی افزود: افراد (دموکرات ها) هنوز به اشتباهات خود ادامه می دهند. آنها به فکر منافع خواص هستند و از طریق مخالفت با امور درست به دنبال انتخاب شدن مجدد هستند.

مدیر دفتر مدیریت و بودجه در دولت آمریکا ادامه داد: به خاطر داشته باشید، چیزی که در اینجا اتفاق افتاده این است که ما گرفتار(قانون) اوباماکر شده ایم. خود آنها (دموکرات ها) همواره به مردم به درستی گفته اند که این قانون تا چه اندازه بد و مضر بوده اما اکنون که دوباره به عنوان نماینده مجلس انتخاب شده اند مانع جایگزینی آن می شوند. و این چیزی است که بسیار آزار دهنده می باشد.

وی ادامه داد: این دموکرات ها هستند که در حال حاضر باید به خاطر این قانون سرزنش شوند، چرا که بدون شک این قانون، نه ترامپ کر و نه ریگان کر بلکه اوباما کر است.

نظر شما