شناسهٔ خبر: 134828 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد

سيد مناف هاشمی 4 معاون سابق وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با رایزنی ها در لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها قرار بگیرم.

به گزارش «نماینده»، سیدمناف هاشمی معاون سابق وزیر ورزش و جوانان عصر امروز (یکشنبه ۶ فروردین) پس از ثبت نام در پنجمین دوره در نشست خبری پس از نام‌نویسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: در انتخابات شورای چهارم به صورت مستقل و بدون حضور در لیست‌های انتخاباتی وارد رقابت شدم که حدود ۸۰ هزار رای آوردم که مشکلاتی به لحاظ تشابه اسمی هم وجود داشت و فکر می‌کنم آن‌چنان که باید و شاید حق‌الناس رعایت نشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در لیست‌های مختلف انتخاباتی ادامه داد: با رایزنی‌هایی که انجام شده امیدواریم در لیست حامیان دولت قرار بگیرم.

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان  با بیان اینکه امیدوارم با رایزنی ها در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرم، افزود: هرچند که دوستان دیگری نیز رایزنی‌هایی داشتند که البته بنده در دوره قبل هم به صورت مستقل شرکت کردم.

هاشمی با تاکید براینکه  باید متخصصان وارد عرصه رقابت شوراهای شهر شوند، تصریح کرد: در طول حدود چهارسال گذشته سعی کردم درباره عملکرد فعلی مدیران شهرداری اظهارنظر نکنم که دلیل آن هم مسئولیتم در سیستم دولتی بوده و سعی داشتم بجای اظهارنظر بی‌مورد، در حوزه کاری خودم فعالیت کنم و اعتقاد داشتم بجای انتقاد، بهتر است وارد عرصه شده و بخشی از کار را اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیاز به اصلاحاتی در حوزه‌های مختلف دارد، افزود: شهرداری نیاز به متخصصانی دارد که با انرژی جدید وارد عرصه شوند و کار را پیش ببرند. البته نه صرفاً متخصصان دانشگاهی، بلکه متخصصانی که تجربه کاری هم دارند.

نظر شما