شناسهٔ خبر: 134777 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جریان اصلاحات تصمیمی برای معرفی کاندیداهای شهرداری همزمان با فهرست شورا ندارد

سالاری عضو شورای شهر تهران گفت: جریان اصلاحات در نظر ندارد، همزمان با ارائه فهرست شورای شهر کاندیداهای شهرداری خود را معرفی کند.

به گزارش «نماینده»، محمد سالاری عضو فعلی شورای شهر تهران ضمن ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تمامی جریانات سیاسی باید در مجموعه شورای شهر از سیاسی کاری پرهیز کنند.

وی افزود: جریان اصلاحات اعتقاد به نهادیه شدن بیش از پیش نقش شورا دارد و آن را در عمل نشان داده اند و به دنبال معرفی کاندیداهایی با تخصص مدیریت شهری هستند تا بتوانند نهاد مدنی و اجتماعی شورا را همچنان در قال خاص خود حفظ کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تصمیماتی که در شورای عالی اصلاح طلبان اتخاذ شده این است که مبتنی بر مطالبات عمومی مردم و شناختی که از کلانشهرها دارند در فاز اول نسبت به قرارگیری کاندیداهایی در لیست احتمالی اقدام کنند.

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصمیمی مبنی بر معرفی محسن هاشمی و مهرعلیزاده برای شهرداری تهران انجام گرفته یا خیر گفت: هیچگونه صحبتی درباره مصادیق کاندایدهای شهرداری تهران نشده است لذا افراد دیگری از دوستان از جمله آقای کرباسچی، مرعشی، بی طرف و حاجی و ... هستند که اگر علاقه مند باشند می توانند از گزینه های احتمالی و جدی باشند.

وی خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات در نظر ندارد همزمان با ارائه فهرست شورای شهر کاندیداهای شهرداری خود را معرفی کند.

نظر شما