شناسهٔ خبر: 134759 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ثبت نام به رنگ «آبی فیروزه ای»/ اصلاح طلبان شورا را سیاسی نکنند!

شورای شهر43 پنجمین روز شورای شهر در فرمانداری تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش «نماینده» مستقر در ستاد انتخابات تهران پنجمین روز شورای شهر در فرمانداری تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*یکی از داوطلبانی که برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود انگیزه اش را داشتن هوای پاک عنوان کرد البته وی که با رنگ آبی فیروزه ای به ستاد آمده بود گفت پیشنهاد می کنم بقیه هم این رنگ را انتخاب کنند.

*حجت الاسلام ناصحی سخنگوی شوراهای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از داوطلبان اصلاح طلب معتقد است شورای شهر محلی برای پیاده کردن برنامه های اصلاح طلبان است آیا شما با این نوع سیاسی کاری ها مواققید یا خیر، گفت: شورای شهر یک نهاد مردمی است و مکانی برای سیاسی کاری نیست و باید نظرات سیاسی خارج از شورا صورت گیرد.

*امروز روز ثبت نام برخی از اعضای شورای شهر بود و الهه راستگو، رضا تقی پور، حجت الاسلام ناصحی، فاطمه دانشور و محمد سالاری از اعضای شورای شهر تهران امروز برای انتخابات آینده ثبت نام کردند.

*روز پنجم ثبت نام هم همچنان با هوای بارانی همراه بود و داوطلبان زیر باران بهاری پایتخت در ستاد انتخابات حضور می یافتند.

* یکی دیگر از داوطلبان هم که برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود گفت که متاسفانه برخی از جناح ها مثل اصلاح طلبان فضا را سیاسی می کنند در حالی که فضای شورای شهر باید فرهنگی و مربوط به مسائل شهری باشد.

*فاطمه دانشور یکی دیگر از اعضای شورای شهر در پاسخ به این سوال که داوطلبان شورای شهر پیش از ورود به شورا شعارهایی در جهت حل مشکلات شهری می دهند اما پس از ورود به شورا سیاسی ترین مواضع را به کار می گیرند که نمونه بارز آن برخوردی است که با خانم راستگو از سوی همجناحی های وی صورت گرفت نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت: افرادی که بر اساس یک لیست وارد شورا می شوند باید به معیارهای آن حزب پایبند باشند.

*ثبت نام از داوطلبان شورای شهر از ۳۰ اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز ۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما