شناسهٔ خبر: 134749 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

مصاحبه اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس

اصغر فرهادی43 مصاحبه اصغر فرهادی با روزنامه صهیونیستی در فضای مجازی جنجال آفرید.

به گزارش«نماینده»، اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده اسکار، قبل از برگزاری مصاحبه قابل تامل اصغر فرهادی !مراسم اسکار، در جشنواره کن با خبرنگار این روزنامه که به صراحت خود را اسرائیلی معرفی می کند علاوه بر مسائل مربوط به اسکار درباره مسائل سیاسی نیز با وی صحبت کرده است .
وری کلین خبرنگار هاآرتص نوشت: من ماه مه گذشته فرهادی را در جشنواره فیلم کن و در فضایی کاملا متفاوت در زمانی که به نظر می رسید نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا فقط یک حماقت گذرا بود، دیدم و با او ملاقات کردم.
بنابر این گزارش خبرنگار هاآرتص به فرهادی گفت: من از اسرائیل آمده ام بنابراین من می دانم که شما از چه چیزی و درباره چه چیزی صحبت می کنید. نظرتان درباره نقش مردان و زنان چیست؟ آیا شما بطور برابر با آنها برخورد می کنید؟ زنان در کارهای شما خیلی مهم هستد.
فرهادی جواب داد: خودم، زمانی که بعد از گذشت زمان، به فیلم هایم نگاه می کنم، احساس می کنم که زنان مهمترین نقش را دارند - صادقانه بگویم من به زنان اهمیت و اعتبار بیشتری می دهم.
اصغر فرهادی در پاسخ به سوال خبرنگار هاآرتص درباره اسرائیل و ایران نیز گفت: سیاستمداران نمی خواهند مشکل را حل کنند . تنها امید من به مردم است و نه سیاستمداران. (البته) من امید کمی به مردم دارم. زیرا آنها نیز توسط رسانه ها و سیاستمداران تحت تاثیر قرار گرفته اند.
بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) یک نمونه از آن است و  «ما هم احمدی‌نژاد (رئیس جمهور سابق) را داشتیم.»

پس از ادعای نشریه صهیونیستی هاآرتص مبنی بر مصاحبه با اصغر فرهادی کارگردان ایرانی نظرات کاربران فضای مجازی درباره این موضوع به راه افتاده است .
کاربران فضای مجازی می‌پرسند زمانی که حتی ورزشکاران ما به خاطر دفاع از مظلومین و مبارزه با اشغالگران نژاد پرست صهبونیستی از مدال المپیک و جهانی چشم پوشی میکنند چطور یک کارگردان به راحتی با یک روزنامه متعلق به رژیم اشغالگر قدس مصاحبه میکند.
همچنین برخی دیگر از کاربران نوشته اند: امیدواریم اصغر فرهادی این مصاحبه را با سند تکذیب کند.

 مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس
 مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس

نظر شما