شناسهٔ خبر: 134720 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جهانگیری: دولت حافظ و ضامن آرای مردم است

جهانگیری/2 معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه انتخابات مهمی در پیش است گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت حافظ و ضامن آرای مردم است.

به گزارش «نماینده»، اسحاق جهانگیری امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: انتخابات سال ۹۶ جزو مهم‌ترین انتخابات کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایط کشور، شرایط بسیار حساسی است گفت: فضای بین‌المللی کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و برگزاری انتخابات برای کشور اقتدارآفرین است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه نیازمند انجام کارهای اقتصادی در کشور هستیم افزود: نیروهای جوان بیکار زیادی در کشور وجود دارد که باید با یک تجدید قوا برای آینده کشور کاری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه صاحب نظران و گروه‌های مرجع از مردم دعوت کنند تا در انتخابات کاندید شده و حضور حداکثری داشته باشند خاطرنشان کرد: البته تجربه نشان داده که مردم همیشه در صحنه بودند اما ما در این انتخابات نیازمند حضور مردم هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه هر دو انتخابات پیش رو نقش تعیین کننده‌ای در فعالیت‌های اجرایی کشور دارند افزود: در انتخابات شوراها سرنوشت اداره کشور به خود مردم واگذار می‌شود و بسیار مهم است که افراد متخصص و متعهد انتخاب شوند.

وی با اشاره به تماس تلفنی صبح امروز با وزیر کشور تصریح کرد: وی از استقبال گسترده مردم برای نامزدی شوراها خبر داد و در کرمان هم بر اساس گزارش ارائه شده استقبال خوب بوده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس گفت: بعد از برگزاری انتخابات ممکن است حرف و حدیث‌هایی شنیده شود اما دولت حافظ و ضامن آرای مردم است و در این موضوع به مردم اطمینان می‌دهیم.

نظر شما