شناسهٔ خبر: 134699 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاشیه‌هایی از دومین روز ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران

انتخابات دومین روز ثبت‌نام شورای شهر تهران که از ساعت ۸ صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش «نماینده»، دومین روز ثبت نام شورای شهر تهران که از ساعت ۸ صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شد، با حاشیه هایی همراه بود.

* روز دوم ثبت نام در فرمانداری تهران کمی آرام تر و البته خلوت تر از دیروز به نظر می رسید که به گفته ناصر بخت رئیس ستاد انتخابات تهران ثبت نام در روز دوم با سهولت بیشتری همراه است.

*از جمله چهره های روز دوم ثبت نام می توان به مهدی خورشیدی داماد احمدی نژاد اشاره کرد  که از همان ساعات اولیه برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمد؛ وی ضمن اینکه تأکید کرد مستقل آمده در خصوص امر یا نهی احمدی نژاد برای ثبت نامش در انتخابات شورای شهر گفت آقای احمدی نژاد با آمدن من نه موافق بود و نه مخالف!

*محمدعلی زم پدر پسر جنجالی کانال آمد نیوز هم برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کرد.

*روح نواز یکی از داوطلبان شورای شهر از محل ثبت نام کاندیداها اظهار گله مندی کرد و گفت این در شأن نامزدها نیست که در پارکینگ ثبت نام شوند!

*مجید نصیرپور نماینده اصلاح طلب شهرستان سراب در در دوره هشتم مجلس نیز امروز به فرمانداری تهران آمد و گفت در قالب گروه های اصلاح طلب خواهد آمد و اگر در لیست اصلاح طلبان نباشد انصراف می دهد.

* حسن رسولی فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت یا مستقل می آید گفت هم مستقل می آیم و هم غیر مستقل!

* از شخصیت های دیگری که امروز با مراجعه به فرمانداری برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر اقدام کردند می توان به محسن پیرهادی و اسماعیل دوستی دو عضو کنونی شورای شهر اشاره کرد.

*البته مهلت ثبت نام تا ۶ فروردین است و به نظر می رسد روزهای شلوغی در انتظار فرمانداری تهران باشد.

نظر شما